Zip @ politiebureau

Ties

Cornholio
Wat een leuke dag toch weer. Ik naar m'n ouders om ff met de Zip te kloten... Ander sproeiertje, wat gekloot aan koppeling... Ik testen, ja hoor politie :|

Naja, praatje maken, ik gezegd dat ding voor sprints was etc... maar ja, kon ik eerst nog naar huis lopen om mn id-kaart te halen, kom ik terug, staan ze vaag naar scooter te kijken (geen contact, kappen etc). Ze vonden 'em verdacht, dus moest mee naar bureau om te kijken of ie wel eerlijk was... Verder gaan ze (zo begreep ik) niet m'n Zippie op de rollen zetten (hoop ik!! :rolleyes:).

Naja, uur of 3 kan ik bellen, is ie dan goed dan moet ik met een verzekeringsbewijs naar bureau en mag ik 'em weer meenemen... Verzekering moet ik dus nog ff afsluiten straks, dan zou ik geen boete krijgen voor onverzekerd rijden...

Naja, ik heb zo een vermoeden dat ze 'em wel op de rollen gaan zetten, dan ben ik zwaaaar zuur :'( :'(

Ik wacht in spanning af.. Mgoed dat was mijn belevenis vandaag
 
Advertisement - register to remove this

Fuck it Ties..

Het mag gewoon niet waar zijn dat je dikke boetes krijgt, we zouden immers binnenkort even meeten..
Mja good luck.. en het lijkt me verstandig dat je alvast goeie punten en bijbehorende argumenten bedenkt..
 
That Sucks dude ! k hoop dat je snel weer terug hebt.Denk niet dat ze hem op de bank zetten , tenminste dat hoop ik voor je :)

veel sterkte ...
 
Grote kans van dat ze hem op de rollerbank zetten idd en als je komt ligt het pakketje boetes al klaar....zelf meegemaakt.
Gewoon om te pesten moet je gewoon nog ff een rollerbank test vragen omdat je het niet gelooft dat ie 2kw heeft. :)

Je hebt er ook kans van dat ze hem te gevaarlijk voor op straat vinden en nemen ze hem in beslag,gebeurd hier heel vaak de laatste tijd...
 
Neem een fototoestel mee als je er naar toe gaat, en maak dan ff wat foto's van die rollenbank als ze hem erop gezet hebben..
Kan misschien nog wel helpen voor bij het bezwaarschrift.
 
das idd erg klote voor je , het argument dat ie voor sprinterij is enzo moet toch wel lukken eigenlijk.Als iemand op een crossmotor rond rijd en hij word opgepakt zetten ze em toch ook niet op de roller.

mja , succes iig
 
Ik weet niet of dat ding nog veel waard is (dacht het niet :D) anders zou ik, mits ze hem op de roller zetten, gewoon in beslag laten nemen. Hoef je niets te betalen ook.
 
Natuurlijk is dat ding veel waard voor hem lijkt me. Zitten vele uren werk aan een btje goed lopende scoot.. Waar staat ie ergens Ties? Sontweg in Groningen stad? Als je daar bent kan je ff kijken of me runner daar nog staat? Fluo oranje kappen achter. Standaard mat kappen voor. Bij voorbaat dank. En veel sterkte met je eigen scoot.
 
Neem idd foto toestel mee, voor als de spanbanden niet vast zitten of de koeling ontbreekt ofzow, harder bewijs dat t niet volgens t boekje is gegaan kun je niet leveren dann ...
 
Bij mij precies hetzelfde gebeurt :)

Ik mocht hem weer opaheln als die verzekert was. Verzekerert en gewoon zonder rollerbank-controle weer meej kunnen nemen :)

Ligt denk ik aan de agent zelf wat hij doet

suc6 ;)
 
Dusss... ik zou om uur of 3 kunnen bellen. Ik bel, maar nee ze waren 'ermee bezig'. Best apart als je alleen het framenummer moet controleren, maja ze zouden bellen wanneer ze klaar waren. Half 5: Ik denk, duurt lang, ik ga ff langs.

Aangekomen: Ja, ze konden je niet bereiken want ze hadden geen nummer... pffffff:| Maja, doos achter de balie (kuthoer) ging beweren dak gezegd had dat ik met dat ding vanuit groningen naar leek (ding staat dus op bureau in leek) was gekacheld, terwijl ik zei dat ik met bus was gegaan omdat ding bij m'n ouders staat, maja, de schuld wordt weer lekker op mij afgeschoven. Het kwam er iig op neer dat ik morgen gebeld wordt en waarschijnlijk de zak ben omdat zij het recht hebben om alle nodige controles uit te voeren, terwijl mij verteld is dat ding alleen ff op 'eerlijkheid' gecontroleerd moest worden..

Mgoed, ik zei dus dat mij iets heel anders was verteld, maja dat moest ik dan maar met de betreffende agenten (die al lekker op weg naar moeder de vrouw waren op dat moment :() moest bespreken.

Ik werd op den duur een ietwat kwaad, aangezien die baliekut me m'n bloed onder mn nagels wegtrok.. Gelukkig ging ze weg en noteerde een veel aardigere agente mijn tel. nummer.

Naja, ik heb het idee dat ik hier enorm genaaid ga worden, toch leuk als agenten al niet meer op hun woord kan vertrouwen, ik ben dus ook maar weg gegaan, zeggende dat wanneer dit niet opgelost werd ze weer iemand erbij hadden die zn vertrouwen in de instantie 'politie' verloren is.

Ik wacht in spanning af...

Edit: Mikey z'n setup klopt aardig, behalve dat de 26mm vervangen is door een 21mm... Ding begon net redelijk te rijden gvd :|
 
Last edited:
En oja, de waarde van de Zip is op zich niet erg hoog, de vrijwel nieuwe Evo tuned is mij alleen wel wat waard, plus de hoeveelheid werk die er in is gaan zitten in de afgelopen anderhalf jaar.


Vincento: ze hebben het recht, er is mij alleen gezegd dat ze alleen het framenummer wilden controleren en kijken offie niet gejat was. Ik heb gezegd dat ik de Zip heb voor sprints en races en alleen ff wilde testen of ie het uberhaupt deed...
 
Back
Top