zip piaggio AC setup beoordeling en uitleg aub thx

babbelbox

Well-Known Member
kan iemand mij helpen bij mijn setup ik heb het volgende bestelt

Variateurset Sport rolletjes 5.2 g stage 6
Membraan Racing Viton stage 6
V-Snaar S6 PRO Piaggio Kort stage 6
cilinder 70 cc pro stage 6
luchtfilter stage 6
koppeling stage 6
Koppelingshuis stage 6
varioschijf stage 6
drukveer medium stage 6
trekveertje blauw leovinci
uitlaat yasuni R
carbu 17.5 sproeier 78 delorto

en een deeltje zit er al op (vario membraam carbu uitlaat drukveer trekveertjes )en loopt nu al u kleine 90 maar mijn vraag is of mijn scooter lekker zal lopen met die ander stukken er op en of ik nog iets moet vervangen want dit is men eerste zipje en weet er iemand hoe rap ik zal rijden met die 70 cc pro
 
Advertisement - register to remove this

als je het al hebt besteld waarom zouden wij dan nog wat gaan zeggen ???

als je nou zegt ik wil het nog gaan bestellen o.k. , maar jij zegt dat je je keuze al gemaakt hebt dus is het imo een beetje onzinnig om achteraf te gaan bekijken of het wel goed is geweest ;)

verder hoef je dus niet te verwachten dat je binnen een minuut word geholpen , als je binnen een paar dagen niet geholpen word o.k. , maar 1 minuut of een paar uur zul je gewoon even moeten wachten en niet onnodig kicken..
 
ja das waar sorry voor deze dan nee heb ik al bestelt maar ik vroeg me gewoon af of het een juiste bestelling is en wat de mening is van anderen over die stukken en waar ik nog moet opletten als ik ze ze steek en hoe mijn zipje zal lopen achteraf en moet ik er dan nog iets bij kopen mij is vertelt dat die 70cc pro op een standaard krukass zip piaggio kan draaien en de bestelling is nog niet afgerond dus kan nog verander als het moet wie mij meer uitleg kan geven en tip ALTIJD WELKOM
IK BEDANK JULLIE AL VAST hoe meer ik weet hoe beter
 
Back
Top