Zip Opvoeren

Status
Not open for further replies.

Malle joepoe

New Member
Ik heb een zip bj 2017 snor 4takt

ik heb een doorgezaagde snor cdi en de vario eruit gehaald maar ik vraag me af hoe ik hem nu verder opvoer zonder een nieuwe cilinder te kopen?

iemand een idee?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een zip bj 2017 snor 4takt

ik heb een doorgezaagde snor cdi en de vario eruit gehaald maar ik vraag me af hoe ik hem nu verder opvoer zonder een nieuwe cilinder te kopen?

iemand een idee?

Sproeier 80, varioring eruit, omega zilveren trekveertjes(rijden het lekkerst) en 5.7grams Malossi rollen. Dan ga je 65 a 68 op de teller. Maar aangezien je een snor rijdt, lijkt het me niet verstandig. Zou gewoon lekker 35 a 38 gaan rijden met alleen je varioring eruit. Maar goed, je hebt je CDI al doorgezaagd dus je kan hiermee verder.
 
Sproeier 80, varioring eruit, omega zilveren trekveertjes(rijden het lekkerst) en 5.7grams Malossi rollen. Dan ga je 65 a 68 op de teller. Maar aangezien je een snor rijdt, lijkt het me niet verstandig. Zou gewoon lekker 35 a 38 gaan rijden met alleen je varioring eruit. Maar goed, je hebt je CDI al doorgezaagd dus je kan hiermee verder.
Met 5.7 gram op me snor deed ie het echt voor geen meter, top was 40. zelf vindt ik 6.5 het lekkerste rijden maar verschilt natuurlijk per scooter. maar dat moet je gewoon proberen
 
52 kmpu gps is dit niet een beetje hard zonder helm op je schedel?

Als je er nog een Runner naast hebt, een brom versie veronderstel ik, waarom moet die snor dan sneller?

Uit je opmerking tegen @Melvin89, die overigens gelijk heeft, maak ik op dat je die Runner niet vaak gebruikt maar liever 52++ gaat rijden op de Zip snor, zonder helm....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top