Zip opvoeren

Nwen02

New Member
Ik heb een piaggio zip 4t met een gladde bus, snelle cdi (bonine), 6,4g gewichten (rolletjes) en de vario ring is eraf gehaald. Weet iemand waarom hij toch maar 40 rijd?
 
Advertisement - register to remove this

Maar ik weet niet of het een snor is en wat bedoel je met afstellen?
Snor = scooter met 25 km/h als maximum constructiesnelheid. Dit staat op je kentekenbewijs.
Afstellen kan je bijvoorbeeld doen door de lucht- en stationairschroef bij de carburateur te verstellen en kijken hoe de scooter reageert.
Ik weet niet in hoeverre we je tips mogen geven m.b.t. afstellen, omdat dit toch vaker leidt tot een hogere snelheid en dus is dat opvoeren.
 
Snor = scooter met 25 km/h als maximum constructiesnelheid. Dit staat op je kentekenbewijs.
Afstellen kan je bijvoorbeeld doen door de lucht- en stationairschroef bij de carburateur te verstellen en kijken hoe de scooter reageert.
Ik weet niet in hoeverre we je tips mogen geven m.b.t. afstellen, omdat dit toch vaker leidt tot een hogere snelheid en dus is dat opvoeren.
Het is een snor en ik heb de carberateur al afgesteld, ik snap niet waarom u geen tips of info kan geven over opvoeren want het is op mijn eigen risico.
 
Het is een snor en ik heb de carberateur al afgesteld, ik snap niet waarom u geen tips of info kan geven over opvoeren want het is op mijn eigen risico.
Tips m.b.t. het opvoeren van snorscooters mogen hier niet gegeven worden. Dat is tegen het beleid van deze site. Dan kunt u beter een andere site raadplegen als het gaat om opvoertechnieken op een snor.
 
Back
Top