Zip ontgrenst? Help

Dlevenah

New Member
Hooi beste leden

Ik heb pas geleden een zipje gekocht en mij werd verteld dat hij standaard was en 55 reedt. Toen ik er mee ging rijden ging hij meer 60 62 op teller. Maargoed

Uiteindelijk week later ik denk ik ga toch eens kijken wat er allemaal aan is gebeurd
In de carb 17.5 kan ik geen begrenzing vinden. De luchtfilter ook niet echt alleen dat die door heel klein tuitje lucht hapt maar lijkt mij genoeg. De uitlaat is gewoon standaard, daar kan ik geen prop in vinden. Wel een hoop rotzooi als je er mee schudt zit een hoop zooi in, maar kreeg het er niet uit. Daarna maar de carterkap open gehaald en daar zag ik ook geen varioring onder de vsnaar.

Oke ontgrensde zip ook goed maar mijn probleem is dat ik overal lees dat ontgrensde zipjes 70/80 aantikken en mijne op gps net 59 haalt is dat normaal of zie ik wat over het hoofd ?

Ik hoor het graag.
Dlevenah
 
Advertisement - register to remove this

.Grote kans dat je uitlaat niet Ok is , en troep de uitlaatgassen blokkeert.
Ben zowieso aan het kijken voor een andere uitlaat. En nu wil ik niet tever gaan en gewoon nog rustig willen kunnen touren maar toch wat koppel hebben om een eventuele auto ofzo in te halen. Is een sito plus daar al genoeg voor of moet ik toch voor yasuni z gaan
 
Back
Top