Ceejayb New Member 16 October 2023 #1 Goedeavond, Heeft iemand een idee waar ik het originele schema van de kabelboom van een zip 4t 2000 kan vinden? Online zie ik alleen die van liberty zip en 2t zipjes. Ik wil de bedrading gaan doormeten ivm rare activiteiten.
Goedeavond, Heeft iemand een idee waar ik het originele schema van de kabelboom van een zip 4t 2000 kan vinden? Online zie ik alleen die van liberty zip en 2t zipjes. Ik wil de bedrading gaan doormeten ivm rare activiteiten.
it's_A_Lex Don't blame the messenger 16 October 2023 #2 Heb je al door de bieb van dit forum zitten neuzen? (Zie resources) Upvote 0 Downvote
Ceejayb New Member 16 October 2023 #3 it's_A_Lex said: Heb je al door de bieb van dit forum zitten neuzen? (Zie resources) Click to expand... Thanks! Heb indd even door gezocht Upvote 0 Downvote
it's_A_Lex said: Heb je al door de bieb van dit forum zitten neuzen? (Zie resources) Click to expand... Thanks! Heb indd even door gezocht
ouwepa Member 7 December 2023 #4 Ceejayb said: Thanks! Heb indd even door gezocht Click to expand... @Ceejayb zou je de link even hier willen plaatsen aub Upvote 0 Downvote
Ceejayb said: Thanks! Heb indd even door gezocht Click to expand... @Ceejayb zou je de link even hier willen plaatsen aub
Sparky Well-Known Member 7 December 2023 #5 https://scooterforum.net/resources/piaggio-zip-liberty-fly-lx4.247/ @Roy2007 , jij had toch een 2-takt? @Ceejayb was op zoek naar een zip 4t. Verder als je een beetje moeite doet, vind je het schema wat je zoekt. Klik op "Resources" bovenaan de pagina. Klik op Search. Kies in het keuzevak "Resources" en vul je zoekterm in. Last edited: 7 December 2023 Upvote 0 Downvote
https://scooterforum.net/resources/piaggio-zip-liberty-fly-lx4.247/ @Roy2007 , jij had toch een 2-takt? @Ceejayb was op zoek naar een zip 4t. Verder als je een beetje moeite doet, vind je het schema wat je zoekt. Klik op "Resources" bovenaan de pagina. Klik op Search. Kies in het keuzevak "Resources" en vul je zoekterm in.
Ceejayb New Member 7 December 2023 #6 Roy2007 said: @Ceejayb zou je de link even hier willen plaatsen aub Click to expand... Ik heb dit schema gevolgd en nagelopen. Deze kwam bij mij gewoon over met mijn kabelboom! Attachments IMG_2698.png 1.6 MB · Views: 45 Upvote 0 Downvote
Roy2007 said: @Ceejayb zou je de link even hier willen plaatsen aub Click to expand... Ik heb dit schema gevolgd en nagelopen. Deze kwam bij mij gewoon over met mijn kabelboom!