Zip kabelboom 2t ac kabels aansluiten

Zipper iget

New Member
Ik heb dus 2 weken geleden een zip project gekocht en de kabels waren niet aangesloten nu weet ik niet welke waar moeten en ik kan het ook niet echt online vinden het enigste wat mij lukt is 1 pinker dat werkt de batterij werkt en de toeter
Hij start ook en vonkt goed alleen de carburateur lekt weet iemand welke ik waar moet aansluiten?
Bedankt voor alle antwoorden
IMG_3262.jpeg

Attachments

• IMG_3261.jpeg
    IMG_3261.jpeg
    199.3 KB · Views: 9
Advertisement - register to remove this

Die 2 Stekkers die je vasthoud , gaan in de Cockpitt , als de overige stekkers gewoon origineel zijn , kan het bijna niet missen ( Plug and Play ).

Ja die kabels dat in de stekkers zitten dat naar de cockpit gaat zijn niet juist in elkaar dus ik weer niet welke kabels ik waar in de stekker moet steken bedankt voor het antwoord
Die 2 Stekkers die je vasthoud , gaan in de Cockpitt , als de overige stekkers gewoon origineel zijn , kan het bijna niet missen ( Plug and Play ).

Ik heb geen idee wat je bedoelt met:
Ja die kabels dat in de stekkers zitten dat naar de cockpit gaat zijn niet juist in elkaar dus ik weer niet welke kabels ik waar in de stekker moet steken bedankt voor het antwoord

Maar ik kan je wel aangeven welke kleur draad wat doet, namelijk:

• Roze en blauw/wit is voor het controlelampje van de knipperlichten in de cockpit, de tweede en derde roze draad lopen naar je knipperlichten voor en achter.
  • Zwart/geel is voor de achtergrondverlichting van je cockpit waarvan de tweede doorloopt naar je verlichtingsschakelaar.
  • Zwart/groen is voor je olielampje in de cockpit.
  • Zwart is de massaverbinding van je cockpit.

Ik heb geen idee wat je bedoelt met:

Maar ik kan je wel aangeven welke kleur draad wat doet, namelijk:

• Roze en blauw/wit is voor het controlelampje van de knipperlichten in de cockpit, de tweede en derde roze draad lopen naar je knipperlichten voor en achter.
  • Zwart/geel is voor de achtergrondverlichting van je cockpit waarvan de tweede doorloopt naar je verlichtingsschakelaar.
  • Zwart/groen is voor je olielampje in de cockpit.
  • Zwart is de massaverbinding van je cockpit.
Oke danku dan weet ik al iets meer het probleem is gewoon dat ik niet goed weet welke kabel waar in de stekker moet steken
Mvg

Back