zip in beslag genomen

dan mijn verhaal:
kreed vorige week voor het eerst rond met mijn scooter. alles was inorde: der zaten kappen op (fel wit) orginele uitlaat, je kon niet zien dat hij opgevoerd was zou ik maar zeggen. khad licht, remmen, verzekeringsplaatje, en de benodigde papieren. ik was gewoon aan het toeren, reed gewoon rustig, 30/40 want het was druk. hij houd mij aan, hij kijkt een keer rond, zegt die wout kneem hem in beslag.
kzeg wrom dan, is ie niet in orde?
kheb er geen vertrouwen in zegt ie. (waarschijnlijk omdat de kappen wit waren)
dus rijd maar agter ons aan.
moest ik hem agterlaten bij het bureau en zouden ze hem op de rollerbank zetten en technisch controleren. krijg ik ok nog eens een bekeuring omdat ik een stopteken genegeert heb. kzeg jullie reden agter mij, hoe kan ik jullie stopteken dan zien als ik niet omgekeken heb. jah moet maar in je spiegels kijken. kzeg die zijn nie verplicht. nooooh kwerd zo woest als een beest. kga der iig bezwaar tegen maken. maar kvin het gewoon zo waardeloos en laag wat mij overkomen is. bah bah
 
ik heb een brief gehad dat ik mn scooter mag ophalen, en ik heb boete gehad voor certificaat, verkeerde verzekering (snor i.pv. brom) en foutieve stuur inrichting(kzou niet weten wat er mee is, is helemaal origineel, nooit wat aan gedaan)... en over die begrenzer staat niets, hebben ze denk ik niet gevonden dus...kon verrotter uitpakken, nu is het 65€ voor certi+ 65€ voor foutieve stuurinrichting, en die voor vekeerd verzekeren weet ik echt niet....iemand anders wel?
 
Daar kom je dan nog mooi onderuit, zou ik zeggen

@blackwiterox
Dan wordt je wel genaaid zeg.. dat slaat werkelijk nergens op. Zou zeer zeker bezwaar maken.
 
Back
Top