zip iget start niet

Bradley053

New Member
Beste lezer,

Ik heb een zip iget 2019. Vanmiddag toen ik de scooter op contact zetten maakte tie een soort alarmmerend geluid (weet niet hoe ik het anders kan beschrijven). Op het begin loopt de injectiepomp normaal totdat het lampje op het dashboard uitgaat en dan maakt tie dat geluid. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Misschien even een geluidsfragmentje maken want niemand hier op het forum kan zich waarschijnlijk voorstellen wat jij een alarmerend geluid vindt.....

Trouwens waarom zelf sleutelen terwijl deze scooter nog onder de garantie valt?
 
Ik vermoed dat TS zijn probleem al is opgelost.
TS heeft op 25 Aug 2020 dit forum voor het laatst bezocht.
Toch wel jammer dat hij niks laat weten!!! :(

Helaas gebeurt dit vaker, bepaald niet motiverend voor de leden die willen helpen of geholpen/meegedacht hebben!
 
Ik vermoed dat TS zijn probleem al is opgelost.
TS heeft op 25 Aug 2020 dit forum voor het laatst bezocht.
Toch wel jammer dat hij niks laat weten!!! :(

Helaas gebeurt dit vaker, bepaald niet motiverend voor de leden die willen helpen of geholpen/meegedacht hebben!
Tsja, erg jammer inderdaad dat niemand even laat weten hoe het afgelopen is. Jammer voor de gene die ooit met een soort gelijk probleem op zo'n topic stuitten.
 
Een kickstart heeft geen nut op een injectie.
Een kickstart gebruik je meestal als je accu leeg of slecht is en dus de elektrische start niet meer werkt.
Als de accu leeg is werkt de benzinepomp ook niet om het inspuitsysteem op druk te brengen.
Geen druk, geen inspuiting van brandstof en dan spreek ik nog niet over het feit dat de ECU ook stroom nodig heeft om te functioneren.
Geen inspuiting van brandstof, niet starten.
 
Back
Top