Zip iget opvoeren

Slew

New Member
Ik heb een zip iget met malossi ecu en de malossi multivar gemonteerd, met 7.5 gram rollen. Hij loopt nu 60 op de teller. Weet iemand hoe ik hem rond de 65-70 kan laten lopen zonder er een hogere cilinder in te zetten, dus gewoon met behoud van de 50cc?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een zip iget met malossi ecu en de malossi multivar gemonteerd, met 7.5 gram rollen. Hij loopt nu 60 op de teller. Weet iemand hoe ik hem rond de 65-70 kan laten lopen zonder er een hogere cilinder in te zetten, dus gewoon met behoud van de 50cc?
sportluchtfilter. en dan de ecu opnieuw instellen
 
sportluchtfilter. en dan de ecu opnieuw instellen
Dit werkt alleen om de acceleratie iets vlotter te krijgen. Als je ook de top wilt verhogen moet je een dikkere luchtinlaat hebben aangezien de zip iget onder andere daarop is begrensd.

ik heb 9gr dr pulley rollen. Gaat net iets boven de 65 gps
Post automatically merged:

en de malossi ecu en multivar

Dat klinkt ook als een mooie oplossing. Waar haal jij die dr pulley sliders als ik vragen mag? Ik kan ze namelijk nergens online vinden.
 

ik heb de 19x15 mn brommer trilt niks meer als met de originele rollen.
En heb +2000rpm trekveren van dmp, trekt daardoor snel tot de 30 en loopt daarna lekker rustig
Post automatically merged:

nog even over het luchtfilter. Ik was erover aan het nadenken om de slang die van het luchtfilter naar het frame lijkt te gaan, samen met dat smalle buisje wat daar in zit, los te maken. Zou dit effect hebben of moet je echt een sportfilter hebben
 
Last edited:

ik heb de 19x15 mn brommer trilt niks meer als met de originele rollen.
En heb +2000rpm trekveren van dmp, trekt daardoor snel tot de 30 en loopt daarna lekker rustig
Post automatically merged:

nog even over het luchtfilter. Ik was erover aan het nadenken om de slang die van het luchtfilter naar het frame lijkt te gaan, samen met dat smalle buisje wat daar in zit, los te maken. Zou dit effect hebben of moet je echt een sportfilter hebben
sportluchtfilter
 
ik heb 9gr dr pulley rollen. Gaat net iets boven de 65 gps
Post automatically merged:

en de malossi ecu en multivar

Dus gewoon 9 gram dr pulley rollen erin? Gaat het optrekken dan nog even snel?

Moet ik naast de 9 gr rollen nog iets anders veranderen want voor de rest is alles standaard naast de malossi ecu en malossi multivar
 
ik had eerst 8 gr dr pulley rollen, 2000rpm trekveren, de malossi ecu en de multivar met witte drukveer. Trok goed op maar vond hem net iets te veel toeren maken op de 55kmph (hij ging toen ook al 65 maar maakte wel heel erg overtoeren. Had er toen de 9gr in gedaan en hij loopt nu heel erg mooi, trekt wel heel ietsjes minder goed op.
 
ik had eerst 8 gr dr pulley rollen, 2000rpm trekveren, de malossi ecu en de multivar met witte drukveer. Trok goed op maar vond hem net iets te veel toeren maken op de 55kmph (hij ging toen ook al 65 maar maakte wel heel erg overtoeren. Had er toen de 9gr in gedaan en hij loopt nu heel erg mooi, trekt wel heel ietsjes minder goed op.
Is goed ik ga de 9 gram rollen en trekveren maar is proberen ! Ik laat het resultaat wel weten . In ieder geval bedankt alvast !
 
Back
Top