Zip iget niet sneller dan 40 op brom cdi

Zipiget221

New Member
Goedeavond,

Informatie scooter:
Zip iget 2021, origineel snor maar nu brom. Hier zit een brom cdi op maar hij loopt alsnog niet harder dan 40/42, weet iemand hoe dit kan?

Heb nog een probleem en dat is als ik stil sta bij een stoplicht komt het nog wel eens voor dat als ik optrek om weg te rijden dat hij uitvalt, dan moet ik hem opnieuw starten. Met weinig gas geven is dit minder vaak het geval.
 
Advertisement - register to remove this

Goedeavond,

Informatie scooter:
Zip iget 2021, origineel snor maar nu brom. Hier zit een brom cdi op maar hij loopt alsnog niet harder dan 40/42, weet iemand hoe dit kan?

Heb nog een probleem en dat is als ik stil sta bij een stoplicht komt het nog wel eens voor dat als ik optrek om weg te rijden dat hij uitvalt, dan moet ik hem opnieuw starten. Met weinig gas geven is dit minder vaak het geval.
Hey je haalt 2 dingen door elkaar. Een zip iget heeft een ECU en geen CDI. Als je harder wilt gaan moet je een andere ECU halen. Verder een glade variobus kan je erin doen en iets zwaardere rolletjes kan je ook proberen.

Ik weet persoonlijk niet precies wat de oorzaak zou kunnen zijn van je probleem. Er is een kans dat je last hebt van valse lucht, dus check dat ff.
 
Back
Top