Zip iget malossi torque driver en polini ecu

Jsbrl

New Member
Hallo ik heb op dit moment een zip iget 50cc met een malossi vario heeft iemand ervaring met de volgende 2 onderdelen een malossi torque driver op 50cc iget en polini ecu op een zip iget die polini ecu kan je op verschillende standen zetten voor 50cc en 80cc heeft iemand ervaring hiermee en of dit goed zal werken op mijn scooter?
 
Advertisement - register to remove this

je krijgt er een iets hogere top van en trekt ook wat sneller op. Het helpt ook als je bergop moet of iemand achterop hebt.

enpuntenenkommaszijnwelfijnvoordelezervanhetbericht
 
je krijgt er een iets hogere top van en trekt ook wat sneller op. Het helpt ook als je bergop moet of iemand achterop hebt.

enpuntenenkommaszijnwelfijnvoordelezervanhetbericht
Sorry maar wat helpt dan precies malossi torque driver of polini ecu en heb je hier ervaring mee?
 
Torquedriver weet ik niet. Vond ik te duur voor het verwachte verschil. Ik heb zelf de malossi ecu. Voor zover ik weet heeft die vrijwel hetzelfde effect als de injectronic (die ik wel heb), volgens de testbank tenminste.
 
Torquedriver weet ik niet. Vond ik te duur voor het verwachte verschil. Ik heb zelf de malossi ecu. Voor zover ik weet heeft die vrijwel hetzelfde effect als de injectronic (die ik wel heb), volgens de testbank tenminste.
Oké bedankt ik heb nog niemand gezien met een malossi torque driver op een 50cc dus daarom vroeg ik het hier.
 
Ik heb er zelf ook een tijdje over nagedacht om er een te monteren, maar kon inderdaad ook niet veel vinden. Heb nu met de malossi ecu en multivar alleen nog maar een heel klein dipje tussen 40 en 45 a 50. Denk niet dat de torquedriver daar veel aan gaat veranderen
 
Ik heb er zelf ook een tijdje over nagedacht om er een te monteren, maar kon inderdaad ook niet veel vinden. Heb nu met de malossi ecu en multivar alleen nog maar een heel klein dipje tussen 40 en 45 a 50. Denk niet dat de torquedriver daar veel aan gaat veranderen
Hoeveel gram rolletjes heb je want die dip komt waarschijnlijk door je rolletjes
 
heb 8gr dr pulley rollen. Had eerst 9gr toen was mn top iets boven de 65, die is nu ongeveer 60 (maar maakt dan wel flink veel toeren, wat hij eerst op 6 pas deed). Dus ga er geel lichtere in doen, anders wordt mn top nog lager. Of ik zou dan meteen ook andere vertanding erin moeten doen zodat hij niet na de 45 a 50 ineens heel snel in toeren omhoog loopt
 
Back
Top