Zip iGet houdt in bij optrek met Turbokit

DWTH

Member
Hi,

Heb sinds paar dagen een Turbokit met custom voorbocht op mijn ZIP iGet (overgekocht van iemand die hem passend heeft gekregen met iGet), zijn ZIP iGet liep met de Turbokit 74 op teller

Setup is power commander begrenzer met 7,0g rollen en malossi multivar

Het lijkt alsof hij inhoud. Hij komt in ieder geval, zeker met optrek, niet bij de maximaal haalbare toeren.
Ook rijdt hij maar maximaal 50 op teller, met originele uitlaat 60.

Zie hier. Bij de 2e optrek hoor je dat ie nog wat stottert:

Wat is hier aan te doen? Beurt (bougies en kleppen stellen) is al 4500km geleden. Ga dat eerst doen.
 
Advertisement - register to remove this

Zou ook kunnen komen omdat het blok door de turbokit meer brandstof nodig heeft, wat de standaard ecu niet kan leveren. Had de persoon waar je hem van gekocht hebt toevallig een malossi ecu?
 
Probeer 6,1g rolletjes. 7 gram is best zwaar voor een ontgrensde 50cc
Ik heb wel een malossi multivar, daar blijkt 7 of 7,5 g het beste te zijn qua setup


Zou ook kunnen komen omdat het blok door de turbokit meer brandstof nodig heeft, wat de standaard ecu niet kan leveren. Had de persoon waar je hem van gekocht hebt toevallig een malossi ecu?
Volgens mij had hij een blue Ecu (zie Joey schaar site) met polini vario

Ik wil wel een malossi ecu aanschaffen maar dat is dan meteen een klap geld, ook bestaat er een polini ecu met meerdere standen (o.a stand 2 voor 50cc en open uitlaat)

Weet wel dat een malossi ecu samenwerkt met mijn power commander begrenzer, ik heb nu de standaard snor met power commander. Weet niet of de polini er mee samenwerkt…
 
Back
Top