Zip iget houd in bergafwaarts

Status
Not open for further replies.

Rein Bolt

New Member
zip iget houd in bergafwaarts.
Mijn zip iget 2020 heeft een probleem
Als die berg afgaat houd die bij de 40 op de teller in. Terwijl je bij scooters met een carburateur niet inhouden en gewoon doorlopen.

is dit toevallig een bepaalde begrenzing die erin zit?
En hoe krijg ik dit eruit?
 
Advertisement - register to remove this

Ik neem aan dat het om een 25km/h model gaat?

De begrenzer is de ECU bij injectie scooters, je zou bij de dealer kunnen vragen om deze te flashen of een andere ECU kopen online
 
Dat is de toerenbegrenzing. Std komt hij niet boven de 7800, als ik het goed herinner.

Zou trouwens ook best een brom kunnen zijn, mijn liberty kwam noauwelijks boven de 40 helemaal standaard
 
zip iget houd in bergafwaarts.
Mijn zip iget 2020 heeft een probleem
Als die berg afgaat houd die bij de 40 op de teller in. Terwijl je bij scooters met een carburateur niet inhouden en gewoon doorlopen.

is dit toevallig een bepaalde begrenzing die erin zit?
En hoe krijg ik dit eruit?
Zou ik het dan op kunnen lossen om de standaard ECU te ontgrensen bij een bedrijf?
Aangezien alle ecu’s die te koop zijn toch begrenst zijn.
 
Nee, niet echt. Als het al zou kunnen wat jij wilt en ze flashen de ecu tot 54 km/u bijvoorbeeld, als jij berg af rijdt voel je hem begrenzen op die 54.
 
Heren,

jullie weten toch dat dit tegen de policy van dit forum is om bezitters van een snorfiets hun snor boven de WOK-grens uit te helpen.
Ik lees hier snelheden van 65 GPS, dit is zeker 70 kmpu op het klokje en dit zonder helm en op fietspaden waar de fietsers voor hun leven moeten vrezen!

Mijn broer heeft het meegemaakt om aangereden te worden door zo'n kl...z.k.
Op z'n minst gezegd zag hij er in ieder geval niet goed uit en is een paar weken uit de running geweest.
 
Zoals vermeld, we willen echt helpen om je snorscooter iets beter af te stellen of net iets harder laten lopen zodat je ook met ze 2en vooruit komt en dergelijke, maar wel binnen de perken.

Wil je harder, kies voor een brom en gebruik daar de rijbaan voor ipv het fietspad :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top