Heb ik eerlijk gezegd geen last van met mijn fly 07 4t. Weet niet of het op die nieuwere motorblokken wel zo is.Is dit als je een klein beetje met het gas speelt? Het is noormaal dat hij dan iets schokkerig rijdt
Ik zou morgen een filmpje maken!Het zou handiger zijn als je wat meer informatie verstrekt. Op deze manier is het namelijk gis en gok werk. Misschien een idee om een filmpje hier te posten? Graag ontvangen wij meer info.
Waarom dan geen brom? Kan je zelfs nog wat harder zonder begrenzer nodig te hebbenIk zou morgen een filmpje maken!
Het gaat om een zip iget met gladde bus en variorollen van 6.5 gram. Ook heeft de scooter een power commander met snor ecu. De top is 51/52 en begrensd loopt ie nu 32, maar dat is in te stellen.
Dit is alleen als k vanuit heel zacht dezelfde snelheid blijf rijden of net iets harder ga, dan lijkt het alsof de scooter niet altijd het punt kan vinden van grip.Is dit als je een klein beetje met het gas speelt? Het is noormaal dat hij dan iets schokkerig rijdt
Oooh, ja ik heb deze scooter al bijna 2 jaar en toen leek snor mij een prima oplossing, alleen nu merk ik toch echt wel dat 34 niet heel veel sneller was dan elektrische fiets.Ik heb het niet over de ecu, maar de brommer zelf. Snor en brom
Dit klinkt toch net iets anders. Een video zou denk ik het duidelijkst zijn.Dit is alleen als k vanuit heel zacht dezelfde snelheid blijf rijden of net iets harder ga, dan lijkt het alsof de scooter niet altijd het punt kan vinden van grip.
Dit is wel te begrijpen.Oooh, ja ik heb deze scooter al bijna 2 jaar en toen leek snor mij een prima oplossing, alleen nu merk ik toch echt wel dat 34 niet heel veel sneller was dan elektrische fiets.
Ja inderdaad, ik stuur morgen meteen een video wanneer ik de deur uit ga!Dit klinkt toch net iets anders. Een video zou denk ik het duidelijkst zijn.
Dit is wel te begrijpen.
Je kan hem ook altijd nog om laten keuren. Maar daar moet je dan ook maar net zin in hebben
Deze filmpjes zijn beide al onbegrensd...Kan de begrenzer ook af of uit? Dit loopt inderdaad beroerd
Okay en waar herken je aan je v snaar of vario of rolletjes dat ze vervangen moeten worden?Carterkap eraf halen, rolletjes nakijken alles nakijken,vario, V-snaar.