Zip iget herpakt moeilijk bij lage toeren

Rubiertje

New Member
Hallo, k heb een zip iget uit 2019. Alleen ik merkte dat wanneer ik heel zacht dus op lage toeren rij de scooter begint te haperen en zich niet lekker kan herpakken of iets. Heeft iemand een idee waar dit aan ligt? Graag hoor ik hier meer over.
 
Advertisement - register to remove this

Het zou handiger zijn als je wat meer informatie verstrekt. Op deze manier is het namelijk gis en gok werk. Misschien een idee om een filmpje hier te posten? Graag ontvangen wij meer info.
 
Het zou handiger zijn als je wat meer informatie verstrekt. Op deze manier is het namelijk gis en gok werk. Misschien een idee om een filmpje hier te posten? Graag ontvangen wij meer info.
Ik zou morgen een filmpje maken!
Het gaat om een zip iget met gladde bus en variorollen van 6.5 gram. Ook heeft de scooter een power commander met snor ecu. De top is 51/52 en begrensd loopt ie nu 32, maar dat is in te stellen.
 
Ik zou morgen een filmpje maken!
Het gaat om een zip iget met gladde bus en variorollen van 6.5 gram. Ook heeft de scooter een power commander met snor ecu. De top is 51/52 en begrensd loopt ie nu 32, maar dat is in te stellen.
Waarom dan geen brom? Kan je zelfs nog wat harder zonder begrenzer nodig te hebben
 
Is dit als je een klein beetje met het gas speelt? Het is noormaal dat hij dan iets schokkerig rijdt
Dit is alleen als k vanuit heel zacht dezelfde snelheid blijf rijden of net iets harder ga, dan lijkt het alsof de scooter niet altijd het punt kan vinden van grip.
Post automatically merged:

Ik heb het niet over de ecu, maar de brommer zelf. Snor en brom
Oooh, ja ik heb deze scooter al bijna 2 jaar en toen leek snor mij een prima oplossing, alleen nu merk ik toch echt wel dat 34 niet heel veel sneller was dan elektrische fiets.
 
Dit is alleen als k vanuit heel zacht dezelfde snelheid blijf rijden of net iets harder ga, dan lijkt het alsof de scooter niet altijd het punt kan vinden van grip.
Dit klinkt toch net iets anders. Een video zou denk ik het duidelijkst zijn.
Oooh, ja ik heb deze scooter al bijna 2 jaar en toen leek snor mij een prima oplossing, alleen nu merk ik toch echt wel dat 34 niet heel veel sneller was dan elektrische fiets.
Dit is wel te begrijpen.
Je kan hem ook altijd nog om laten keuren. Maar daar moet je dan ook maar net zin in hebben
 
Dit klinkt toch net iets anders. Een video zou denk ik het duidelijkst zijn.

Dit is wel te begrijpen.
Je kan hem ook altijd nog om laten keuren. Maar daar moet je dan ook maar net zin in hebben
Ja inderdaad, ik stuur morgen meteen een video wanneer ik de deur uit ga!
Ja dat om laten keuren is veel gezeik heb ik gehoord van een vriend van me.
 
Hier 2 linkjes van de filmpjes. Op het eerste filmpje rij ik rond de 10 km/h en blijft hij zich moeilijk herpakken (ik merk dit ook wanneer ik moet afremmen en bijna stil sta en dan weer vol op gas ga om op te trekken)
. In het volgende filmpje heb ik mijn scooter op het standaard gezet en op het einde komt er een ander apart (trillend) geluid bij wat op het filmpje wat moeilijker te horen is
. Als iemand weet waar het aan zou kunnen liggen hoor ik het graag!
 
Afgesleten hoekjes rollen V-snaar meteen gewoon nieuwe
Post automatically merged:

En, zeker niet lullig bedoeld, je mag een keer googlen en YouTube tutorials bekijken aub. Je kan dan eventueel nog vragen stellen als je tegen iets aan loopt. Ook de carterkap eraf halen is meestal wel stap 1. Succes
 
570184CB-DF1F-4E9D-91CC-12F8D41253EF.jpeg6BF9C0A8-0D2D-4D2E-9CE7-0560A8F382B7.jpeg
mijn v-snaar en vario zien er zo uit. Ik zie dat de v-snaar gewoon nog goed is zoals die hoort te zijn. De vario heeft wel iets van een voelbare verhoging aan de buitenkant. Aan de rollen kan het niet liggen naar mijn idee, want die heb ik vorige maand nog vervangen. Wat denken jullie dat het dan is?
 
Back
Top