zip iget brom malossi multivar

Hylke04

New Member
heeft iemand enig idee wat voor zin het heeft om een malossi multivar in me zip Iget te zetten en hoeveel km per uur hij dan harder gaat. er is nog niks veranderd aan de zip maar zou hem nu toch echt harder willen laten lopen.
 
Advertisement - register to remove this

Doe je er een snelle ecu bij en strakkere trekveren kan je een iget prima op laten trekken en boven de 60 laten gaan
Wat als ik alleen trekveren doe en multivar? En wat voor trekveren raad je aan
Post automatically merged:

Met wat wind tegen van 49 naar 51 km/u. Die dingen gaan nooit hard (80cc buiten beschouwing)
Is die 80eu wel waard dus?
 
Ik ging er toen ik mijn scooter kocht al van uit dat ik 300euro extra zou moeten uitgeven om hem goed te laten lopen.
De ecu maakt het grootste verschil, maar dan moet je hem echt wel afstellen met een multivar anders is het toerenverloop slecht.
Ikzelf heb +2000rpm trekveren, maar denk niet dat de standaard ecu daar genoeg toeren voor maakt dus veel sterker dan +1000 zou ik niet gaan
 
Ik ging er toen ik mijn scooter kocht al van uit dat ik 300euro extra zou moeten uitgeven om hem goed te laten lopen.
De ecu maakt het grootste verschil, maar dan moet je hem echt wel afstellen met een multivar anders is het toerenverloop slecht.
Ikzelf heb +2000rpm trekveren, maar denk niet dat de standaard ecu daar genoeg toeren voor maakt dus veel sterker dan +1000 zou ik niet gaan
Oke dan ga ik dat binnekort ff proberen +1000 met multivar thnxx
 
voor een multivar voor een piaggio staat ie voor 78eu op de site inc blokkeersleutel (wel een beetje raar dat die er standaard bij zit) en dan kan je volgens mij ook nog andere rollen erbij bijstellen wat weer wat geld scheelt. Maar spullen bij joey schaar bestellen is sowieso niet slim als je je geld lief hebt
 
voor een multivar voor een piaggio staat ie voor 78eu op de site inc blokkeersleutel (wel een beetje raar dat die er standaard bij zit) en dan kan je volgens mij ook nog andere rollen erbij bijstellen wat weer wat geld scheelt. Maar spullen bij joey schaar bestellen is sowieso niet slim als je je geld lief hebt
Bij Joey koop je ook een beetje een ervaring, zeg ik altijd :)
 
Back
Top