Zip IGET 2019 start niet

roeterd

New Member
Beste lezer,
Ik wou vanochtend naar mijn werk gaan met mijn Piaggio Zip 25 IGET uit bouwjaar 2019, maar toen ik hem probeerde te starten gebeurde er niks, mijn lampen branden wel gewoon en toeter werkt ook alleen de start knop doet letterlijk helemaal niks als ik erop druk, ik kan de scooter ook niet aantrappen want dit model heeft geen kickstart :(
Weet iemand misschien wat dit probleem zou kunnen zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Als je de lampen aan zet en dan start , gaan de lampen dan uit of heel zwak branden ? Dan zou het je accu kunnen zijn , hoor je het start relais wel klikken als je de knop indrukt ? Gaat je remlicht branden als je je rem inknijpt ? Dit zijn enkele dingen die je zo zou kunnen proberen , anders wordt het meten . Maar nu het kouder wordt zullen ook weer veel accu's er de brui aan geven.
 
Last edited:
Als je de lampen aan zet en dan start , gaan de lampen dan uit of heel zwak branden ? Dan zou het je accu kunnen zijn , hoor je het start relais wel klikken als je de knop indrukt ? Gaat je remlicht branden als je je rem inknijpt ? Dit zijn enkele dingen die je zo zou kunnen proberen , anders wordt het meten . Maar nu het kouder wordt zullen ook weer veel accu's er de brui aan geven.
Bedankt trabiarie, het was inderdaad de accu heb de accu aan de lader gelegd en daarna starte hij weer normaal.
 
Back
Top