Volgens mij heb je een DMP kit 70cc voor 4T. Rest mee eens70 cc bestaat niet voor 4t wel 80 cc.Koppeling inspecteren.choke stuk?stationair te hoog ingesteld?
deze heb ik inderdaadVolgens mij heb je een DMP kit 70cc voor 4T. Rest mee eens
Cilinder 70cc 47MM Piaggio 4-takt 2kleps Vespa kopen
Cilinder 70cc met een doorsnee van 47MM geschikt voor alle 70cc 4-takt van het merk DMP veel verkocht ook pakkingset bij ons tekoop! kijk snel!www.m2trading.com
80cc is eigenlijk 72cc70 cc bestaat niet voor 4t wel 80 cc.Koppeling inspecteren.choke stuk?stationair te hoog ingesteld?
70 cc bestaat niet voor 4t wel 80 cc.Koppeling inspecteren.choke stuk?stationair te hoog ingesteld?
als ik gas geef en stilsta blijft hij te hoge toeren aanhouden en loopt dan niet idle, voor mijn gevoel ontkoppelt die nietWat bedoel je met ontkoppeld?
ik ben er bij geweest en dit is inderdaad het geval ik had zo een gevoel dat er wat mis was met de carburateur en met ontkoppelen bedoeld hij dat de koppeling te snel blijft draaien dus ja de stationair blijft te hoog. maar na een paar minuten dan gaat hij ineens zakken naar een normaal toerental en blijft hij daar nog wel. ik ben op dat punt zelf heel verward naar hoe dit überhaupt zou kunnenHij blijft dus hoog in toeren lopen en zakt dus niet af naar een goed stationar toerental als ik jou goed begrijp?
Bijv. Je strart hij loopt ( rustig )
Je geeft bijvoorbeeld een keertje gas en daarna blijf hij lang op toeren hangen of zakt amper, of niet terug naar zijn stationair toerental.
Altans dit vermoet ik naar jou verhaal
Hij blijft dus hoog in toeren lopen en zakt dus niet af naar een goed stationar toerental als ik jou goed begrijp?
Bijv. Je strart hij loopt ( rustig )
Je geeft bijvoorbeeld een keertje gas en daarna blijf hij lang op toeren hangen of zakt amper, of niet terug naar zijn stationair toerental.
Altans dit vermoet ik naar jou verhaal
zodra ik gas geef lijkt het wel alsof de gaskabel blijft hangen, maar dat doet ie niet, want na een paar tellen zakt ie weer naar stationairmaar wat bedoel je nou met ontkoppelen? En loopt hij nou altijd hoog stationair of alleen nadat je gas geeft
is goed als ik tijd hebKlinkt alsof je choke gewoon actief blijft tot hij warm is. Maak nou gewoon eens een filmpje, zegt meer dan duizend woorden.
Nee nog niet, ik ga morgen ff kijken met dat lichtfikterhaal ff luchtfilter er af en kijk goed door de carb of t gaschuif goed staat.het kan ook aan gaskabel liggen.koppeling al gecheckt?
ik ga binnekort ff kijkenHij klinkt ook erg onrustig dus ik vermoed valse lucht. Reageert hij goed op het verzetten van de stationair schroef?
Goed nieuws, ik heb waarschijnlijk de boosdoener gevonden, er zit een redelijk grote scheur in het spruitstuk (2 á 3 cm), ik ga een nieuwe bestellen. Hartelijk dank voor de gene die hier tijd voor mij hebben ingestoken!hallo beste mensen,
Ik heb een piaggio zip 4t 2v met een 70cc blok. sinds ik dat blok heb maakt mijn scooter zoveel toeren dat als hij op de bokstandaard staat, er zachtjes vandoor trilt. Ik weet dat de choke er ook voor zorgt dat het achterwiel harder draait, maar deze toeren zijn veel te hoog daarvoor. Ook als ik met een koude motor rijd ontkoppelt hij zeer slecht. Iemand ideeën?
mvg