Zip geluid

Hey,

Ik heb sinds tijd een zip uit 2008 overgekocht van iemand. Nu doet deze zip het prima, loopt ook goed 65 op teller enzv alleen nu heb ik een klein probleem er mee. Als ik hoog in de toeren kom hoor je een soort van heel feel scharrelend geluid voor een paar seconde (bekijk video voor geluid). Ik weet niet of het iets groots is want de scooter rijd nog prima en alles werkt nog. Ik weet ook niet of de scooter goed is onderhouden dus mijn idee was om een onderhoudsbeurtje (olie,vsnaar,rolletjes,benzinefilter,luchtfilter) alles in een keer aan te pakken. Weet iemand iets? geluid
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb ook een ratteld geluid bij mijn uitlaat maar dat komt omdat mijn uitlaat van binnen begint te rotten (bouwjaar 2006).
Dus elke keer als ik vol gas geef en ga rijden hoor ik die schoten rammelen van binnen een beetje maar alleen bij gas geven heb ik dat, heb jij dat ook?
Maar op de video te horen is het een ander geluid en dat van jou is ook echt hoorbaar en harder.

Ik zou gewoon de carterkap open maken en alles controleren inderdaad, en voor de zekerheid kan je een onderhoudsbeurtje geven.
zou best kunnen dat iets versleten is. Controleer je klep speling tevens.
 
Ik heb ook een ratteld geluid bij mijn uitlaat maar dat komt omdat mijn uitlaat van binnen begint te rotten (bouwjaar 2006).
Dus elke keer als ik vol gas geef en ga rijden hoor ik die schoten rammelen van binnen een beetje maar alleen bij gas geven heb ik dat, heb jij dat ook?
Maar op de video te horen is het een ander geluid en dat van jou is ook echt hoorbaar en harder.

Ik zou gewoon de carterkap open maken en alles controleren inderdaad, en voor de zekerheid kan je een onderhoudsbeurtje geven.
zou best kunnen dat iets versleten is. Controleer je klep speling tevens.
Ik heb ook als ik in een tunnel rij, met 65 dan hoor ik het geluid ook veel harder dus kan het niet zijn dat mijn uitlaat niet meer helemaal lekker is?

Ik over een paar dagen even paar dingen bestellen voor onderhoud, ik laat het wel weten hier.

Het geluid is wel alleen bij vol gas, bij begrensd is dit ook niet klinkt die alleen maar beetje fel, dat komt omdat mn uit laak iets lek is denk ik.
 
Back
Top