Zip gaat te langzaam

TimoJ

New Member
Ik heb een 4t zip brom met een ducati cdi grijs en 6.1 gram rollen, en haalt de 60kmh niet eens, weet iemand hoe dat kan?
 
Advertisement - register to remove this

Dit bijvoorbeeld: https://scooterforum.net/threads/le...tand-en-details-van-de-scooter-let-op.207103/

Heel simpel, met zo weinig informatie kunnen wij alleen maar gissen, en krijg je of geen antwoorden of antwoorden waar je niks aan hebt. Beetje inzet tonen zorgt ervoor dat mensen ook moeite doen om jou te helpen.
Nou, de kilometer stand is ongeveer 11000 ik heb er niet aan gesleuteld, wel een nieuwe v snaar erin gezet eigenlijk is alles standaard alleen dacht ik dat je met een onbegrensde cdi wel boven de 60 zou komen
 
Je hebt er niet aan gesleuteld maar wel een nieuwe v-snaar erin gezet? Dat spreekt zichzelf wel tegen ;) Wel de goede snaar gemonteerd?

Maar vario ring eruit? Wat is de kleur van je bougie? Heb je iets met de sproeier gedaan?
 
Je hebt er niet aan gesleuteld maar wel een nieuwe v-snaar erin gezet? Dat spreekt zichzelf wel tegen ;) Wel de goede snaar gemonteerd?

Maar vario ring eruit? Wat is de kleur van je bougie? Heb je iets met de sproeier gedaan?
Vario ringen zijn er al uit, en sproeier is standaard
 
Bougie kleur? Loopt ie niet te schraal?
Vario ringen eruit klinkt ook al als sleutelen :) Raar.
 
Weet je zeker dat je de juiste v-snaar hebt gemonteerd?

En last but not least, ik weet niet hoe groot je bent, maar het kan ook zijn dat postuur invloed heeft op de eindsnelheid :)

Sowieso is er nooit een harde garantie dat na aanpassing x de snelheid y wordt. Er zijn gewoon erg veel factoren die allemaal juist moeten zijn.
 
Back
Top