Zip Fr Lc

Status
Not open for further replies.

Piojjo

Banned
Nadat mn eigen zip fr gestolen werd heb ik dit zipje gekocht:
zipbijaankoop.JPG


Echter op de dag dat ik deze had gekocht werd mn eigen zip weer teruggevonden... Die is nu op het politieburo voor verder onderzoek. Over 3 weken krijg ik hem hoogstwaarschijnlijk weer terug.

Eigen zipje in volle glorie:
eigenzip.jpg


Dus heb ik nu besloten wat ik met mn andere zip al wou doen met deze te gaan doen namelijk LC maken.

Zip hoe hij er op dit moment bij staat:

Foto

Gisteravond bij Scooter-freak88 een Zip SP voorkap gekocht en een gezandstraald Carterdeksel.
zipspkap.JPG

carterdeksel.JPG


Vandaag direct aan het spuiten gegaan... Combinatie wordt Zwart/Wit met Gepolijste delen.

Voorkap a la spuitmode...
voorkapgespoten.JPG


Achterkant...
achterkantgespoten.JPG


Spoiler:
spoiler.JPG


Stuurkapje half gespoten (en alweer beschadigd :( )
stuurkapje.JPG


Van Gizmotreme @ forum heb ik een evo restauratie pijp gedoneerd gekregen :) Thx ;)

foto

Met melf #50 heb ik mn binnenrotor die ik nog had liggen geruild voor wat spullen... Die komen nog wel van pas bij dit project.
o.a een top performance LC cilindertje & nrg rad
Ik hoop snel die spullen binnen te krijgen :)

Van een kerel die ik hier in de buurt ken komt er nog een sp blok wat 2 jaar bij iemand achter in de tuin heeft gelegen :S Ding is compleet verroest van binnen maar k krijg het voor weinig geld.. Heb alleen de carters nodig..

Setup wordt uiteindelijk:
STD Krukas met C3 Lagers
Top Performance 70cc
Malossi VL13 Membraam
Malossi Recht Spruitstuk*
Polini Powerbox*
19mm DO*
Oud type vliegwiel*
Polini Evo pijp*
Malossi E13 filter*
Malossi Delta Clutch
Malossi Overrange
De onderdelen met een * heb ik al hier liggen..

Optisch:
Gepolijst Carterdeksel + Kickstarter
Witte velgen met Gepolijste velgrand & ML50ers
Gepolijste remhandels
Misschien een gepolijst spoilertje.. voorlopig nog even een witte.

To do list:
Kappen afspuiten
Nieuwe voorband ML50
Voorvelg Spuiten
5 spaaks achtervelg kopen
Veertje voor flens evo pijp vinden & kopen
Evo pijp lassen & afwerken & stralen & lakken
Nieuwe krukas in sp blok zetten
Onderdelen setup kopen


Topic wordt nog verder aangevuld in de loop van deze week...
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Voorkap & stuurkap gespoten... stuurkapje na deze foto nog 1 keer wit gespoten... was nog niet helemaal netjes zoals je kunt zien.
Morgen wit gaas voor in de gaten vd kappen halen.. & alle kappen monteren @ zip als het weer het toestaat.

Foto:
voorkapgespoten1.jpg
 
:| zeg dan nix R5-Man...

@GoOs: Tja je kan spuiten of je kan het niet he :)

Ben nu trouwens bezig met gaas @ voorkap... erna ga k hem monteren.
 
ziet er goed uit!:) wel lache 2 zippies;) maar waarom std krukas? kun je toch gewoon gelijk voor safe gaan! voorderest toppie!
 
Heey,

ziet er zwaar vet uit, komt denk ik omdat een vriend van me ook bezig is met een Zip FR. Hij heeft alleen nog geen rijdend blok, maar daar is hij druk aan bezig en dat ding gaat zwaar ziekelijk blazen ! hopelijk dit ding ook ! suc6 verder !

mzzl's Jur van | XZ-Tuning |
 
Heey,

ziet er zwaar vet uit, komt denk ik omdat een vriend van me ook bezig is met een Zip FR. Hij heeft alleen nog geen rijdend blok, maar daar is hij druk aan bezig en dat ding gaat zwaar ziekelijk blazen ! hopelijk dit ding ook ! suc6 verder !

mzzl's Jur van | XZ-Tuning |
 
std krukas is ondertussen al weggestreept naar een doppler/rito... op een evo ga ik idd geen std rukas gebruiken. Bij mijn vorige keuze, top performance kon dat nog wel..

@spock... ik twijfel daar ook over om wit te spuiten :)

Fotos zijn gemaakt btw... maar lycos doet op dit moment vaag... morgen ga ik het nog eens proberen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top