Beta18
Well-Known Member
Beste,
Even een vraag want de buurman en ik komen er niet uit.
Zip euro 5 van mijn is een snor met 800 kilometer. Mijn buurman heeft een snor zip euro 5 met 1500 km. Nu wil die de zip laten om keuren naar brom voor zijn klein zoon.
Brom ecu zat bij zijn scooter bij aankoop. We hebben de brom ecu erop gezet samen met een ontgrensde luchtslang. Direct ging het ML branden. Ik heb de ecu laten resetten bij een scooterzaak.
Nieuwe Malossi vario erop gezet met 7.2 gram rollen. Brom ecu weer geïnstalleerd en direct ging het ML lampje weer aan, ondanks de reset.
De ZIP rijdt gewoon ondanks dat het ML brand , alleen met malossi vario haalt die alleen maar rond de 48 op de teller op een lange weg. Met deze snelheid tussen auto's rijden is dus gewoon gevaarlijk.
Zijn snor ecu erop gezet en met malossi vario en witte drukveer komt het niet boven de 27 uit nu. Je kunt nog geen fietser inhalen. Geen foutmeldingen met de snor ecu.
Mijn snor ecu bij hem erop gezet , dat geeft ook geen foutmelding. Zijn snor ecu bij mij erop gezet. Ook geen ML wat gaat branden. Start en rijd zoals het hoort.
Waarom geeft een malossi vario zo weinig resultaat. De opbouw van het moment van weg rijden is niet eens zo soepel als met mijn of zijn orginele vario van piaggio.
Simpel gezegd, een brom ecu met ontgrensde luchtslang wat aangedreven word door een malossivario met witte drukveer geeft een beroerde resultaat dan een orginele vario/luchtslang/drukveer en standaard ecu wat op de scooter orgineel zit.
De vraag is dus eigenlijk of de brom ecu naar de kloten is want de foutcode blijft maar terug komen. Geen fouten bij de andere ecu's.
Even een vraag want de buurman en ik komen er niet uit.
Zip euro 5 van mijn is een snor met 800 kilometer. Mijn buurman heeft een snor zip euro 5 met 1500 km. Nu wil die de zip laten om keuren naar brom voor zijn klein zoon.
Brom ecu zat bij zijn scooter bij aankoop. We hebben de brom ecu erop gezet samen met een ontgrensde luchtslang. Direct ging het ML branden. Ik heb de ecu laten resetten bij een scooterzaak.
Nieuwe Malossi vario erop gezet met 7.2 gram rollen. Brom ecu weer geïnstalleerd en direct ging het ML lampje weer aan, ondanks de reset.
De ZIP rijdt gewoon ondanks dat het ML brand , alleen met malossi vario haalt die alleen maar rond de 48 op de teller op een lange weg. Met deze snelheid tussen auto's rijden is dus gewoon gevaarlijk.
Zijn snor ecu erop gezet en met malossi vario en witte drukveer komt het niet boven de 27 uit nu. Je kunt nog geen fietser inhalen. Geen foutmeldingen met de snor ecu.
Mijn snor ecu bij hem erop gezet , dat geeft ook geen foutmelding. Zijn snor ecu bij mij erop gezet. Ook geen ML wat gaat branden. Start en rijd zoals het hoort.
Waarom geeft een malossi vario zo weinig resultaat. De opbouw van het moment van weg rijden is niet eens zo soepel als met mijn of zijn orginele vario van piaggio.
Simpel gezegd, een brom ecu met ontgrensde luchtslang wat aangedreven word door een malossivario met witte drukveer geeft een beroerde resultaat dan een orginele vario/luchtslang/drukveer en standaard ecu wat op de scooter orgineel zit.
De vraag is dus eigenlijk of de brom ecu naar de kloten is want de foutcode blijft maar terug komen. Geen fouten bij de andere ecu's.