Zip e5 2022 50cc naar 70cc

Advertisement - register to remove this

Bij mijn weten bestaan er alleen 80 cc voor de ZIP viertakten.
Let wel: alleen met een andere ECU kun je er goed op rijden, en je zult zeker een Malossi Multivar nodig hebben om over- toeren te voorkomen.
Op dit moment zijn er nog geen andere secundaire tandwielen te koop die op de euro5 passen
 
Bij mijn weten bestaan er alleen 80 cc voor de ZIP viertakten.
Let wel: alleen met een andere ECU kun je er goed op rijden, en je zult zeker een Malossi Multivar nodig hebben om over- toeren te voorkomen.
Op dit moment zijn er nog geen andere secundaire tandwielen te koop die op de euro5 passen
dus het maakt niet uit of het iget is?
 
Snap je vraag niet goed.
Een Iget heeft drie kleppen en daarvoor waren het er twee, bij de viertakten dus.
Je leest wel eens dat een scooter ver over de 80 km kan gaan met een 70cc.
Maar dan is het een tweetakt, en meestal ook watergekoeld
 
dus het maakt niet uit of het iget is?
Wat @Jeroen2 met z'n posts wil zeggen is , dat het in zoverre iets uit maakt, dat je bij een Euro5 heel veel geld moet uitgeven om de scooter sneller te maken, maar je zelden de snelheid gaat bereiken die je vroeger met de lager Euronorm scooters of zelfs scooters met geen Euronorm haalde en dat het opvoeren van een Euro5 ook nog vele malen duurder is.

Persoonlijk zou ik hier niet aan beginnen, weggegooid geld.
Besteed dit geld liever aan het halen van je motor of autorijbewijs, dan kun je legaal en fatsoenlijk hard rijden, daar waar het mag en kan!
 
Back
Top