zip DD maken ??

Mikkee..

GC Sjlet
lijkt mij dus een plan om een zip DD te maken, dus met een runner blok eronder.

heb de search gebruikt en kwam op een oud topic uit '01. daar stonden plaatjes in en info, maar die deden het allemaal niet meer.

heeft iemand pics ervan? en kan iemand me nu info geven of het makkelijk te doen is? de ophanging is toch wel hetzelfde behalve montage van de achterveer?

zit wel in mn hoofd met problemen zoals gr00t wiel achter, klein wiel voor e.d. het is ook nog helemaal niet zeker dat ik het wil gaan doen, maar ben beetje aan het informeren.

mensen met meer info? graag

thx in advance,

grtz
 
Advertisement - register to remove this

Kijk meer eens in hall of fame, die zip met runner velgen. Vind het maar een beetje uit balans idd. Wel origineel :)
 
ik weet dat er laatst iemand bij project stond die een zip had met runner blok en aerox voor kap. Zag er zwaar gaar uit maar het kan dus. Ik kan de topic niet terug vinden, denk dat ie gewist is. Hij hete runner/zip/aerox project ..... bij de project topic
 
aha thx sprinter :) zijn de ophangingspunten wel hetzelfde, de 5 punten bij de schijf?

hoeveel inch zijn zip velgen?

ja, heb t project bekeken, vond het er niet te erg uit balans uitzien, iig niet van achter. van voren, als je een runner velg van voren wilt, dan zul je wel een dubbele vork moeten hebben neem ik aan? weet allemaal niet hoe dat zit bij een zip :rolleyes:
 
ook 10", maar die zijn smaller.
Op zip velgen monteer je banden rond de 90 breed, op een stalker velg ligt normaal een 130 achter.
 
Heino. hoe heeft ie dat gefixed met de veerophanging enzo dan?

heb die dude van de zip runner rox een PM gestuurd of die pics heeft van de andere kant, mja weet jij het?

en heb je misschien pics?
 
Ik zal t ff aan die kerel vragen voor je.
En volgens mij heeft ie dr wel pics van maar dat hoor je nog wel.
Mzzl
 
Originally posted by Arnie
mja lijkt mij gewoon dat er een runner achterveer op moet

Elke Piaggio-veer past op elke Piaggio scooter dus je kan gewoon je zip-veer behouden ;).

PS m.u.v. Gilera DNA.
 
Inderdaad...

Verder gewoon de achtervelg van een Stalker/Typhoon X pakken, en daar een platte band op monteren [a la Zip2000, die heeft ook een 120-er bandje achter]... De voorvork + velg zou ik gewoon intact houden...

Ik weet ff niet of het ophangpunt hetzelfde zit... Heb tijden gedacht van niet, maar heb weleens het tegendeel gehoord [als iemand het ff na wilt meten?]...
 
Originally posted by Leonardo
Elke Piaggio-veer past op elke Piaggio scooter dus je kan gewoon je zip-veer behouden ;).

PS m.u.v. Gilera DNA.

er zit een ardig verschil tussen bijvoorbeeld een std zip veer en een typhoon veer :)
en ik denk niet dat hij achterover wil zitten op de scooter ;)
 
oke, iedereen iig heel erg bedankt voor de info! ik ga dr nog s goed over nadenken wat mijn kant op komt qua onderdelen e.d.

iig bedankt!

grtz
 
Back
Top