Zip Brom 80cc begrenst opvoeren?

AkaBenArfa

New Member
Geachte, scooterforum gebruikers als eerst ik ben nieuw op dit forum en hoop hier op dit forum iets bij te leren en misschien iemand anders ook iets te kunnen leren.

Hoe ik op het forum ben gekomen?

Ik ben begonnen aan een 80cc zip en dit is mijn eerste 4t waar ik wat hulp bij nodig ga hebben...

Wat ik wilde vragen is namelijk het volgende, ik heb zelf een 80cc gemonteerd deze is begrenst op 51 kmph, rijd vrij goed en soepel, de afstelling verder is volledig standaard behalve zit er sproeier 78 in. Is er nog iets waardoor ik nog harder kan trekken met mijn 80cc en niet veel top snelheid erbij krijg? en verder wat zijn de richtlijnen van een 80cc afstelling ongv op een zip

* Het gaat om een DR 80cc cilinder wat gemonteerd is.

Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Nog een grotere cilinder erop als dat kan? Andere opties zijn er niet echt.. Een andere uitlaat doet vrijwel niets , met een sport vario kan je een iets betere optrek verwachten.
Een grotere carb heeft weinig nut op alles onder de 80cc.. Sport nokkenas is meer power in het boven gedeelte.. Maar dat heeft weinig zin als je dan met een vario ring blijft rijden..

Het andere blijft, gewoon de setup beter afstellen..
 
Back
Top