Zip Brom 4t gaat na monteren malossi multivar 45kmh

Mickzuurbier

New Member
Goedendag,

ik heb een zip uit 2015 met 12000, ik heb altijd standaard gereden en toen reed hij ongeveer 58 op de teller (varioring eruit). Ik wil de mijn top nog iets hoger hebben dus ik kocht een malossi multivar, deze heb ik gemonteerd met 6,5 gram rollen en de originele drukveer en trekveertjes en een nieuwe v snaar. Tijdens een stukje testrijden kwam ik erachter dat hij opeens nog maar 45 km op de teller gaat, kan iemand mij helpen om dit op te lossen?

alvast bedankt.

Mick Zuurbier
 
Advertisement - register to remove this

Minder lange variobus?
Hier glijd de vario zelf overheen en zit tegen de ramplaat.
Wat voor verschil maakt ditop deze scoot?

En gaat er dacht ik meer om hoever de vario naar de starterkrans kan komen. Dan komt de snaar ook hoger te liggen wat ten goede komt aan je topsnelheid.

De witte veer word bijgeleverd kun je wel beter mee rijden en dan nog even met de gewichtjes stoeien.
 
Minder lange variobus?
Hier glijd de vario zelf overheen en zit tegen de ramplaat.
Wat voor verschil maakt ditop deze scoot?

En gaat er dacht ik meer om hoever de vario naar de starterkrans kan komen. Dan komt de snaar ook hoger te liggen wat ten goede komt aan je topsnelheid.

De witte veer word bijgeleverd kun je wel beter mee rijden en dan nog even met de gewichtjes stoeien.
Met een kortere variobus komt de snaar hoger in. Bredere Malossi snaar zou ook een optie kunnen zijn.
 
Ik heb net even getest, originele vario bus erin en de witte drukveer. Dit gaf geen resultaat in topsnelheid. Toen heb ik mijn Ducati gele stekker cdi ontgrenst erin gezet en toen ging de scooter 70 op de teller. Zou het kunnen zijn dat mijn standaard cdi stuk is?
 
Back
Top