Zip Brom 4t gaat na monteren malossi multivar 45kmh

Mickzuurbier

New Member
Goedendag,

ik heb een zip uit 2015 met 12000, ik heb altijd standaard gereden en toen reed hij ongeveer 58 op de teller (varioring eruit). Ik wil de mijn top nog iets hoger hebben dus ik kocht een malossi multivar, deze heb ik gemonteerd met 6,5 gram rollen en de originele drukveer en trekveertjes en een nieuwe v snaar. Tijdens een stukje testrijden kwam ik erachter dat hij opeens nog maar 45 km op de teller gaat, kan iemand mij helpen om dit op te lossen?

alvast bedankt.

Mick Zuurbier
 
Advertisement - register to remove this

Oke, luchtfilter heb ik laatst vervangen voor een power 1. Ik zal even kijken wat voor sproeier erin zit. Denk je dat sparky antwoord heeft op het raadsel met de cdi? Ik ga een andere brom cdi monteren en kijken wat er dan gebeurd
 
Geen idee, ik kocht deze scooter toen liep hij 70 op de teller door die ontgrenste Ducati cdi.
Ik merkte dit ook. standaard (met alle begrenzingen eraf) was de top heel erg hoog, tegen de 75 gps. Toen heb ik hem geprobeert af te stellen met een multivar en toen kwam hij nauwelijks bij de 60 (heb alle rollen van 6 tot 9gr geprobeert maar maakte geen verschil op de top)
Enige wat ik niet geprobeert had was de originele bus, maar dit verschil is inderdaad minimaal waardoor het mij niet echt heel belangrijk leek
 
Back
Top