Zip brom 2v 2015 4t

Zip0344

New Member
Goedendag mijn piaggio zip 2015 brom 4t
Loopt maar met moeite 55 60kmh ik heb er nu een onbegrensde cdi in zitten en geen malossi multivar ik weet niet hoeveel gram rollentjes erin momenteel in zitten maar ik wil hem het lieft 70 kmh of 75 kmh laten lopen zonder 80cc !!!
 
Advertisement - register to remove this

Volgens mij heb ik vandaag al eerder die vraag van je beantwoord. Als dat antwoord nou niet is wat je wil horen, heeft dezelfde vraag nog een keer stellen weinig nut.

EEN 4TAKT IS TRAAAAAAAAG EN GAAT DUS GEEN 80 RIJDEN ZONDER EEN 80CC. Of jij dat nou wel of niet wil is aan jou, maar kan er ook niet meer van maken.
 
Als je alles origineel hebt en begrenzing weg, ga je echt niet boven de 70km/u op de teller komen..

Mijn piaggio new fly 4t 2v haalt net de 68 a 69 km/u op de teller... En dan heb ik er niet veel eraan lopen prutsen.
Zit alleen de grotere sproeier erin + ducati grijze stekker..

Die 2 valve blokjes zijn zo sloom als wat.. Wellicht kan je beter een 4valve hebben. Meer vermogen is gewoon een grotere cilinder en dan zijn ze nog redelijk tam.
Post automatically merged:

Goedendag mijn piaggio zip 2015 brom 4t
Loopt maar met moeite 55 60kmh ik heb er nu een onbegrensde cdi in zitten en geen malossi multivar ik weet niet hoeveel gram rollentjes erin momenteel in zitten maar ik wil hem het lieft 70 kmh of 75 kmh laten lopen zonder 80cc !!!
Met een gele stekker ga je niet heel veel sneller.. De grijze is wel ontgrensd. Die loop door tegen de 70km/u op de TELLER..

Vergeet vooral niet om hoofd sproeier 80 te steken.

Heb er zelf 6,1 grams malossi rolletjes erin zitten met polini vario gelijders. (geen geklapper van de vario meer onder het rijden)

En standaard koppeling pakt te vroeg op.. Moeten iets strakkere trekveren in (is een standaard piaggio kwaal)
 
Last edited:
Back
Top