zip bougie wordt niet nat

KB54

Member
Heb 72cc gemonteerd en er is compressie maar heb gemerkt dat men bougie niet nat wordt ik weet niet wat de probleem is en de scooter start niet kan iemand mij helpen

Advertisement - register to remove this

je hebt in ieder geval een probleem met je benzine toevoer kan liggen aan dat je geen benzine uit je tank naar je carb krijgt of dat er in de carb wat mis gaat. wat ook nog zou kunnen is dat simpelweg je tank leeg is maar ga dr van uit dat je dat al gecheckt hebt

Als je een vacuum gestuurde benzine kraan hebt , werkt deze , en heb je vacuum op de slang die daarnaar toe loopt
Post automatically merged:

vul anders eens de vlotterkamer met benzine , zoals ik voorstelde in je andere topic

Als je een vacuum gestuurde benzine kraan hebt , werkt deze , en heb je vacuum op de slang die daarnaar toe loopt

vul anders eens de vlotterkamer met benzine , zoals ik voorstelde in je andere topic
ik denk da benzine kraan ni werkt heb de binzine buis uit carbu gehaald als ik kick start kick komt er geen benizne uit en er is binzine in de brommer

Compressie en vonk heeft niets met Vacuum te maken ..
Misschien morgen een nieuw Topic starten : geen Benzine .
ik geef op sins die 72cc werkt men brommer nie ma heb ondertisse 50cc er ook in gezet maat werkt nogsteeds ni oprecht heel erg bedankt voor julie antwoorden en hulp

ik geef op sins die 72cc werkt men brommer nie ma heb ondertisse 50cc er ook in gezet maat werkt nogsteeds ni oprecht heel erg bedankt voor julie antwoorden en hulp

Dus ... Moraal van herhaal , ondanks diverse Nieuwe Topics te starten , ben je geen Reet verder gekomen , misschien een ander Forum zoeken .
Of je Scooter wegbrengen naar een Scooterzaak ...........Succes met je Scooter .

Back