Jkwarrior4164
New Member
Ik heb al veel topics bekeken maar vind geen enkele die echt mijn probleem beschrijft.
Ik heb een zip type 3, 1600km op de teller dus zo goed als nieuw.
Setup:
Dr 70cc
17.5phva met sproeier 70
Stationair sproeier 38 en naald in het midden
Originele luchtfilter met polini filter
Malossi membraan
Sito plus uitlaat
Doppler origin krukas
De rest is niet zo belangrijk want trekken doet ie goed...
Het probleem is dat als ik na een dagje rijden mn brommer aan de kant zet en hem dan de volgende ochtend probeer te starten, hij super hard begint te stotteren en precies ontstekingsfases skipt. Met een nieuwe bougie los ik het probleem op voor max 2 dagen rijden. Als de brommer nog niet heeft gestottert is de bougie mooi bruin. Heb al 2 massa kabels gelegd, mn bougiedop en kabelvervangen en dan die 7 bougies die erdoor zijn. Ik heb br8 en br9 gebruikt, bij br9 trok hij beter maar gaat ook sneller kapot. Hij blijft wel altijd mooi vonken ookal start hij niet meer.
Ik heb op andere fora gelezen dat het aan de koppakking kan liggen of aan de bobine, dus die ga ik nu vervangen.
Moest iemand nog een idee hebben, laat maar weten!
Ik heb een zip type 3, 1600km op de teller dus zo goed als nieuw.
Setup:
Dr 70cc
17.5phva met sproeier 70
Stationair sproeier 38 en naald in het midden
Originele luchtfilter met polini filter
Malossi membraan
Sito plus uitlaat
Doppler origin krukas
De rest is niet zo belangrijk want trekken doet ie goed...
Het probleem is dat als ik na een dagje rijden mn brommer aan de kant zet en hem dan de volgende ochtend probeer te starten, hij super hard begint te stotteren en precies ontstekingsfases skipt. Met een nieuwe bougie los ik het probleem op voor max 2 dagen rijden. Als de brommer nog niet heeft gestottert is de bougie mooi bruin. Heb al 2 massa kabels gelegd, mn bougiedop en kabelvervangen en dan die 7 bougies die erdoor zijn. Ik heb br8 en br9 gebruikt, bij br9 trok hij beter maar gaat ook sneller kapot. Hij blijft wel altijd mooi vonken ookal start hij niet meer.
Ik heb op andere fora gelezen dat het aan de koppakking kan liggen of aan de bobine, dus die ga ik nu vervangen.
Moest iemand nog een idee hebben, laat maar weten!