This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zip achterrem trommelrem hangt vast

Kv2t

New Member
Hallo, bij mijn zip 4t hangt mijn achterrem vast op een bepaald punt en een ander gedeelte als het wiel verder is gedraaid dan loopt het wiel weer eventjes vrij. Bij de remhevel voor de achterrem is ook geen weerstand en dit is volledig in te drukken. Hoe los ik dit op?

Heb je er net nieuwe remschoenen in gezet ? En heb je het wiel er al af gehad om te kijken , als je geen nieuwe schoenen hebt . En wat als je de stelmoer eens een slag losser zet , loopt het wiel dan wel vrij , en remt het wel goed ?

Heb je er net nieuwe remschoenen in gezet ? En heb je het wiel er al af gehad om te kijken , als je geen nieuwe schoenen hebt . En wat als je de stelmoer eens een slag losser zet , loopt het wiel dan wel vrij , en remt het wel goed ?
De remkabel en de stelmoeren waren vastgeroest dus ik had het met wat wd40 ingesprayed en het een beetje versteld. Maar ik maak toch de keuze om een nieuwe remkabel te kopen aangezien dat mij iets veiliger lijkt