scooba1994
Member
Beste lezers,
Na enige tijd rondgereden te hebben met een aerox ben ik erachter gekomen dat met een helm rijden niets voor mij is. de snelheid die ik win is niet rendabel genoeg om een helm mee te sjouwen en altijd met mijn haren in de war overal aan te komen .
Ik wil graag een zip kopen en ben van plan om meteen een nieuwe aan te schaffen (is dit meer betrouwbaar?). Na wat onderzoek ben ik erachter gekomen dat webwinkels over het algemeen lagere prijzen hanteren dan zaken in de buurt. hierbij praten wij dan over ongeveer 200 euro.
Nu is het wel zo dat het bij garantiegevallen makkelijker is om een scootertje zo even weg te brengen, al blijft dit dan nog circa 18 kilomter. Ook vergoeden zij een aantal onderhoudsbeurten, waarover die van 500km.
Zelf heb ik al een cilinder ingereden en heb ik mijn aerox zelf zo goed als compleet gereviseerd, klussen is niet echt het probleem... ook zie ik op internet niet veel interessants gebeuren bij een 500km beurt. Maar dan alsnog zou ik graag willen weten wat jullie vinden van het aanschaf van een NIEUWE tegenover die van een gebruikte met circa 2000km. Daarnaast zou ik graag willen weten of die 500km beurt niet gewoon onzinnig is aangezien er alleen standaard onderhoudsverrichtingen uitgevoerd worden.
Ik hoor graag van jullie!
Na enige tijd rondgereden te hebben met een aerox ben ik erachter gekomen dat met een helm rijden niets voor mij is. de snelheid die ik win is niet rendabel genoeg om een helm mee te sjouwen en altijd met mijn haren in de war overal aan te komen .
Ik wil graag een zip kopen en ben van plan om meteen een nieuwe aan te schaffen (is dit meer betrouwbaar?). Na wat onderzoek ben ik erachter gekomen dat webwinkels over het algemeen lagere prijzen hanteren dan zaken in de buurt. hierbij praten wij dan over ongeveer 200 euro.
Nu is het wel zo dat het bij garantiegevallen makkelijker is om een scootertje zo even weg te brengen, al blijft dit dan nog circa 18 kilomter. Ook vergoeden zij een aantal onderhoudsbeurten, waarover die van 500km.
Zelf heb ik al een cilinder ingereden en heb ik mijn aerox zelf zo goed als compleet gereviseerd, klussen is niet echt het probleem... ook zie ik op internet niet veel interessants gebeuren bij een 500km beurt. Maar dan alsnog zou ik graag willen weten wat jullie vinden van het aanschaf van een NIEUWE tegenover die van een gebruikte met circa 2000km. Daarnaast zou ik graag willen weten of die 500km beurt niet gewoon onzinnig is aangezien er alleen standaard onderhoudsverrichtingen uitgevoerd worden.
Ik hoor graag van jullie!