Zip 80cc vastgelopen?

Jonolima

Member
Ik heb een piaggo zip 2017 en had gister 80cc van naraku erop gezet en probeerde hem te starten en de krukas draaide 1 keer en hij sloeg meteen vast. Weet iemand wat er verkeerd kan zijn gegaan?

Advertisement - register to remove this

Door te checken of de nokkenas op tijd staat , en dan na montage , altijd eerst met de hand een paar slagen rond draaien , of hij "vrij" loopt .
Zal niet op tijd staan , nu ook checken of de kleppen niet krom zijn geslagen , tegen de zuiger .
Okay top ga het zo doen.
Dus waarschijnlijk is hij niet vastgelopen bij de cilinder/zuiger maar de zuiger tegen de klep? Ik laat het weten en bedankt voor de hulp alvast

Door te checken of de nokkenas op tijd staat , en dan na montage , altijd eerst met de hand een paar slagen rond draaien , of hij "vrij" loopt .
Zal niet op tijd staan , nu ook checken of de kleppen niet krom zijn geslagen , tegen de zuiger .
Ik heb de timing gezet en video gestuurd naar vriend van mij en hij zei dat het klopte kleppen gesteld dat klopte ook volgens mijn vriend. Alleen nu zit het motorblok eronder en doet hij het niet meer het voelt aan alsof hij weinig compressie heeft. Ook als ik mijn vinger op de uitlaat heb tijdens kicken voel ik geen druk opbouwen

Back