De lager ging er 2 keer niet af toen hebben we m Wa warmer gestookt toen was de lager klein beetje rood krukas was niet rood omdat we de gasbrander op de lager hadden gericht.Als de krukas goed draait , en je hebt een kunststof hamer gebruikt , zou ik niet inzien hoe je as krom zou kunnen gaan , je hebt hem toch niet rood gloeiend gestookt ?
meten is weten, dat lukt niet via een glazen bol dat moet jij zelf doen. hetzelfde geldt voor goed kijken. mij lijkt het ook stug dat je met het heetstoken van je lager je hele krukas krom hebt gestookt, helemaal omdat ie zo mooi draait, maar eerder dat je cilinder gewoon te kort / laag is (je zou niet de eerste zijn) dus zou je (als je hem nog niet hebt weggemikt) je oude cilinder en je nieuwe eens naast elkaar kunnen houden. zelfde voor je zuigers, hoogte van de bodem tot de zuigerpengaten vergelijken.Ik weet zeker dat hij op tijd stond 100%. Maar op het filmpje wat ik heb gemaakt hoor je gewoon de kleppen tegen de zuiger aan slaan. Dat kan niet liggen aan de losse. Moet op de krukas bij de vario. Zou het kunnen dat de krukas niiet goed meer is dat ie daarom tegen de kleppen aan slaat?
De meeste bouten hebben een aanhaal moment , vario , vliegwiel , carter , uitlaat enz . De meeste aanhaal momenten staan in de manual van je scooter . Maar de meeste bouten kun je goed met de hand inschatten zonder moment sleutel . Bovendien zijn de momentsleutels die de meeste voor de hobby gebruiken ook niet geijkt , en wijken daardoor af . Maar waarbij het voor een cilinder en cilinderkop , van belang is dat alle bouten / moeren , met dezelfde aanhaal spanning aangetrokken worden , om scheef trekken te voorkomen.Bij welke bouten moet er gebruik gemaakt worden van een moment sleutel
Ik heb weer mijn cilinder en zuiger gemonteerd maar ik zie de zuiger niet over de cilindertop uitsteken. Kan dit komen omdat ik nog niet de kop heb gemonteerd en alles vast heb gezet. Dat als alles erop zit en goed vast zit dat de zuiger er dan wel iets Over heen steekt?meten is weten, dat lukt niet via een glazen bol dat moet jij zelf doen. hetzelfde geldt voor goed kijken. mij lijkt het ook stug dat je met het heetstoken van je lager je hele krukas krom hebt gestookt, helemaal omdat ie zo mooi draait, maar eerder dat je cilinder gewoon te kort / laag is (je zou niet de eerste zijn) dus zou je (als je hem nog niet hebt weggemikt) je oude cilinder en je nieuwe eens naast elkaar kunnen houden. zelfde voor je zuigers, hoogte van de bodem tot de zuigerpengaten vergelijken.
Heeft u ze binnen?foto maken uploaden naar comp , en hier plaatsen via bijlage (attach files)