Zip 80cc loopt erg langzaam

VitoMagic

New Member
Beste Scooter fanaten,

Ik heb een Piaggio Zip 2v 80cc maar die loopt naar mijn gevoel wel erg zacht ik heb nu een
TP 80cc
Naruku Nokkenas
Malossi Vario
Rode drukveer er nu in heb een nieuwe witte liggen
7.5gr rollen
Sproeier 82
Ducati geel doorgezaagd
en een Polini Evo uitlaat
Zipje loopt nu 60 a 65kmph op de teller

op Youtube zie ik mensen die halen de +- 80
iemand enig idee hoe ik deze snelheid kan verhogen

Mvg,
VitoMagic
 
Advertisement - register to remove this

Sproeier lijkt me zeker te klein. Ik ga 70 teller op m'n 50 cc met sproeier 85.
Oke mensen zeggen dat ik ruim zit, maar hij rijdt perfect.
 
drukveer zeker te strak
Ik ga morgen naar een zaak toe vragen of ze de koppeling willen loshalen, heb zelf geen slagmoersleutel. Dan doe ik de witte erin.
Post automatically merged:

Sproeier lijkt me zeker te klein. Ik ga 70 teller op m'n 50 cc met sproeier 85.
Oke mensen zeggen dat ik ruim zit, maar hij rijdt perfect.
Morgen zal ik sproeier 84 halen kijken hoe die daarop reageerd in samenwerking met de witte drukveer inplaats van de rode.
 
Ik ga morgen naar een zaak toe vragen of ze de koppeling willen loshalen, heb zelf geen slagmoersleutel. Dan doe ik de witte erin.
Post automatically merged:


Morgen zal ik sproeier 84 halen kijken hoe die daarop reageerd in samenwerking met de witte drukveer inplaats van de rode.
die witte zal zeker beter zijn, toch zijn je rollen wel aan de zware kant en heb je kans dat je iets lichter moet gaan
 
Doorgezaagde cdi is de boosdoener. probeer die grijze ducati die is al ontgrensd en hoeft niet doorzagen.
Hoeveel km heeft je 80 cc gelopen?Kleppen op 0,10 mm stellen en std uitlaat monteren.
Zal een andere cdi proberen. In en uit op 0.10? 80cc heeft ongeveer 5k gelopen, standaard uitlaat heb ik niet meer in mijn bezit.
 
Back
Top