VitoMagic

New Member
Hallo, ik heb een zip 4t 2v met daarop
80cc Top Performance
Malossi vario
Malossi Rode Drukveer
7.5gr rollen
Ducati Geel Doorgezaagd
Sproeier 82
Turbokit

Rijd nu max 60. ook als ik bult af ga stopt die bij 60 en krijg je zware over toeren heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen zodat die wat harder gaat.
Heb een Malossi nokkenas liggen maar heb nog geen tijd gehad die te monteren.
 
Advertisement - register to remove this

haal die rode drukveer eruit die is veelste strak en bedoelde voor 2t blokken, doe de witte erin die je bij de multivar geleverd kreeg, verder zou ik je rollen tenminste naar 8 a 8,4 gram verhogen, 7,5 doe je erin bij een 50cc met multivar, en wellicht de sproeier iets hoger
 
ik zie ook geen nokkenas.std of malossi witte drukveer voldoet prima.std uitlaat is de beste.
Ik heb net de malossi nokkenas gemonteerd, maar heb als ik hem start een hard tikkend geluid. Ik heb de kleppen op tijd gezet en op 0.10 in en 0.15 uit gesteld, wat zou dit kunnen zijn?
Post automatically merged:

haal die rode drukveer eruit die is veelste strak en bedoelde voor 2t blokken, doe de witte erin die je bij de multivar geleverd kreeg, verder zou ik je rollen tenminste naar 8 a 8,4 gram verhogen, 7,5 doe je erin bij een 50cc met multivar, en wellicht de sproeier iets hoger
Rode drukveer eruit was ik al van plan, ok heb nu de malossi nokkenas gemonteerd maar krijg als ik de scooter start een hard tikkend geluid, ik heb de scooter op tijd gezet en de kleppen op 0.10 in en 0.15 uit gesteld. Ik zag dat mensen zeiden dat je dubbele pakking nodig hebt omdat de malossi nokkenas de kleppen verder opent klopt dit of wat kan ik er aan doen?
 
Ik denk dat je turbokit `turbokut` is.. Probeer het eens met een originele uitlaat. Meeste van die imitatie uitlaatjes lopen slechter dan eentje van het standaard model. Of je verliest er gewoon vermogen mee..

De rode drukveer lijkt mij ook wat te sterk.
 
Back
Top