Zip 80cc 4t loopt niet lekker

Ernesto890

New Member
Beste lezer,

Ik rij al een tijdje rond met een 80cc cilinder en zuiger op mijn scooter, ik heb de sproeier vervangen en de nokkenas toen ik dat deed, sinds dien nooit problemen gahad tot nu, mijn scooter loopt stationair prima, alleen wanneer ik gas geef wilt hij niet van z’n plek afkomen, als ik dan m’n stuur naar rechts of links soms draai dan gaat ie maar als het stuur dan rechtuit staat niet, ik heb de kabels ook bekeken die naar boven lopen en bewogen maar dat maakt geen invloed, of als ik soms een hobbel op de weg neem dan wil die wel normaal heel even functioneren, maar als ik dit probleem heb en ik geef gas gaat hij best wat trillen en hoor je een geluid net als een 125cc/180cc die stationair loopt, ik heb de luchtfilter schoongemaakt, en de carburateur open gehad en beide dus schoongemaakt, dit had geen invloed op het probleem, ik heb wel laatst een kickstartrondsel in mijn zip geplaatst die was namelijk kapot gegaan, kan dat er iets mee te maken hebben? En owja vaak als ik hem op de bok zet van de scooter loopt ie prima en dan van de bok af niet, stel je rijd op de weg en je zet je contact uit en je geeft gas hoor je een geluid wat ik dan hoor maar dan met het getik van een 125/180..

Piaggio zip 2016
80cc
Sproeier 84
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top