Zip 70cc valt uit na 100 meter na vervanging Yasuni-R naar Sito plus

KB045

New Member
Goedemiddag,

Ik heb een 70cc 2 takt Zip sinds kort.
Nou heeft mijn vader een sitoplus gekocht, aangezien de Yasuni R teveel kabaal maakt.

Ik kan 100 meter rijden en dan valt deze uit. Moet ik een andere maat sproeier of zou het aan de racefilter van polini liggen (teveel lucht)?

Please help, want ik kan niet rijden
 
Advertisement - register to remove this

Staat waarschijnlijk te rijk. Aangezien je met R grotere sproeier moet hebben. Je rolletjes zullen nu ook wat te licht zijn waarschijnlijk. Powerfilter is trouwens onnodig. Vervang voor originele.
Post automatically merged:

En heb je de prop uit de sito plus gehaald? Of gwn zo erop gezet.
 
Staat waarschijnlijk te rijk. Aangezien je met R grotere sproeier moet hebben. Je rolletjes zullen nu ook wat te licht zijn waarschijnlijk. Powerfilter is trouwens onnodig. Vervang voor originele.
Post automatically merged:

En heb je de prop uit de sito plus gehaald? Of gwn zo erop gezet.
Bedankt voor je reactie Mees ..
De prop zit er nog in (ivm geluid).. ik zal er een een kleinere sproeier inzetten.
Post automatically merged:

Waarschijnlijk te arm afgesteld omdat een powerfilter veel te veel lucht door laat.
Bedankt voor je reactie Twinky ..

De powerfilter zat er al op samen met de Yasuni.
Ik zal eerst de sproeier veranderen en anders de luchtfilter.

Ik hou jullie op de hoogte.

Gr
KB
 
Bedankt voor je reactie Mees ..
De prop zit er nog in (ivm geluid).. ik zal er een een kleinere sproeier inzetten.
Post automatically merged:


Bedankt voor je reactie Twinky ..

De powerfilter zat er al op samen met de Yasuni.
Ik zal eerst de sproeier veranderen en anders de luchtfilter.

Ik hou jullie op de hoogte.

Gr
KB
Sws de prop eruit een sito plus op een 70cc loopt niet lekker
 
Goedemiddag,

Ik heb een 70cc 2 takt Zip sinds kort.
Nou heeft mijn vader een sitoplus gekocht, aangezien de Yasuni R teveel kabaal maakt.

Ik kan 100 meter rijden en dan valt deze uit. Moet ik een andere maat sproeier of zou het aan de racefilter van polini liggen (teveel lucht)?

Please help, want ik kan niet rijden

Bedankt voor je reactie Mees ..
De prop zit er nog in (ivm geluid).. ik zal er een een kleinere sproeier inzetten.
Post automatically merged:


Bedankt voor je reactie Twinky ..

De powerfilter zat er al op samen met de Yasuni.
Ik zal eerst de sproeier veranderen en anders de luchtfilter.

Ik hou jullie op de hoogte.

Gr
KB
Ik zou sowieso de power filter eraf halen, kan zijn dat ie alsnog te veel lucht krijgt. En als je dan nu een nog kleinere sproeier erin gaat doen dan gaat je scooter kapot!

Ik dacht dat aangezien de powerfilter er al op zat met de yasuni dat ie al afgesteld was. Maar misschien iets te optimistisch.

Maar Twinky gaf aan dat hij misschien alsnog te arm stond vanwege die powerfilter en die heeft heel wat meer ervaring dan ik.

Ik weet wel dat de power filter harstikke onnodig is en het afstellen alleen maar moelijker maakt.

Wat ik nu zou doen is:
Power filter eraf halen
Prop eruit

Kijken hoe die dan loopt, zo nodig sproeier afbouwen.

Weet je hoe een te grote en te kleine sproeier te herkennen? Anders stuur ik even een uitleg door.
 
Back
Top