Zip 70cc start niet

Zip_builder

New Member
Heb laatst een 70cc op me zip gezet helaas start die nu niet meer hij vonk wel. En hij heeft goeie compressie hij start zelfs niet eens op rem reiniger. Help aub
 
Advertisement - register to remove this

Heb laatst een 70cc op me zip gezet helaas start die nu niet meer hij vonk wel. En hij heeft goeie compressie hij start zelfs niet eens op rem reiniger. Help aub
Wat heb je nog meer vervangen. Het klinkt alsof je alleen een 70cc hen geplaatst. Maar je sproeier is dsn veel te klein.

Misschien je zuiger verkeerd om gemonteerd.

Plaats eerst ff je afstelling en wat je veranderd heb na de 70cc
 
Kunnen 1001 dingen zijn natuurlijk.
Maar dit is van het ene op het andere moment gebeurt?
Als ie vonkt dan is de volgende stap kijken of je de carb schoon kan maken van binnen en buiten en dan nieuwe poging. Ff je spruitstuk op scheurtjes controleren en als die toch los is ff je membraam checken of die nog dicht is
 
Heb laatst een 70cc op me zip gezet helaas start die nu niet meer hij vonk wel. En hij heeft goeie compressie hij start zelfs niet eens op rem reiniger. Help aub
met de 50cc deed ie het wel gewoon? ik zou grotere sproeier pakken en luchtfilter eraf halen en miss idd een beetje extra remreiniger erin spuiten. heeft ie veel compressie of matig? want met een grote squish start ie ook moeilijker
 
Back
Top