Zip 70cc start niet

Tijngr

New Member
Beste mensen
Ik heb sinds kort een 70cc gemonteert onder mijn zip 2t de eerste week reed hij wel maar verschikkelijk kut hij storterde hij had een dip
Hij moest gewoon kompleet afgesteld worden
Als ik toen keek naar me bougie was hij knal zwart dus ik ging elke keer een sproeier lager todat ik bij 68 was, toen reed hij een stuk lekkerder maar stotterde hij nogsteeds dus ik ging even kijken of hij beter rijd zonder luchtfilter toen reed hij veeeeeeel beter alleen moest weer paar sproeiers omhoog want hij pakte hem soms niet ( maakte een buuuuhhhh geluid)
Maar nu is hij gisteren opeens uitgevallen met dat buhh geluid en ging hij niet meer aan
Ik heb nu alles getest en hij krijgt bezine vonk lucht compressie maar de bezine verhouding is gewoon kompleet naar de typfus dat hij niet wilt starten
Me setup is
Leovince gp uitlaat
Krukas polini c4 lagers
Std trek en druk veertjes
17.5 carb
4.8 g rolletjes
std luchtfilter binnekort power filter
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou zeggen haal eerst even je cilinder er weer af om te kijken of alles nog wel goed is, kan best zijn dat je een warmloper hebt gehad oid.

En laat die geplande powerfilter nou achterwegen! Standaardfilter veiliger voor je scooter en beter qua geluid en daarnaast levert dat powerfilter nou echt niet reuze veel winst op. Alleen maar aandacht van de politie.

Maar wanneer deed hij het stotteren?
Kwart/half gas of bij vol gas?

die van mij liep op volgas goed maar op kwart/halfgas echt slecht, gasnaald helemaal naar beneden gezet (clipje helemaal naar boven) en probleem van stotteren was weg.

Rijd je trouwens mengsmering of gewoon op oliepomp?
 
Beste mensen
Ik heb sinds kort een 70cc gemonteert onder mijn zip 2t de eerste week reed hij wel maar verschikkelijk kut hij storterde hij had een dip
Hij moest gewoon kompleet afgesteld worden
Als ik toen keek naar me bougie was hij knal zwart dus ik ging elke keer een sproeier lager todat ik bij 68 was, toen reed hij een stuk lekkerder maar stotterde hij nogsteeds dus ik ging even kijken of hij beter rijd zonder luchtfilter toen reed hij veeeeeeel beter alleen moest weer paar sproeiers omhoog want hij pakte hem soms niet ( maakte een buuuuhhhh geluid)
Maar nu is hij gisteren opeens uitgevallen met dat buhh geluid en ging hij niet meer aan
Ik heb nu alles getest en hij krijgt bezine vonk lucht compressie maar de bezine verhouding is gewoon kompleet naar de typfus dat hij niet wilt starten
Me setup is
Leovince gp uitlaat
Krukas polini c4 lagers
Std trek en druk veertjes
17.5 carb
4.8 g rolletjes
std luchtfilter binnekort power filter
Begin nou niet aan een powerfilter, dat heb je helemaal niet nodig met deze setup (ik neem aan dat dit over een dr'tje gaat).
Zelf zou ik ook nooit rijden als hij echt zo verschrikkelijk slecht afgesteld was, dat is vragen om problemen.
Haal je cilinder er eens af, kijk of daar alles in takt is. Anders ff testen op valse lucht.
 
Back
Top