Zip 70cc reageert raar op carburateur

Maxfortuin

New Member
Goedendag,

Ik heb een piaggio zip 70cc
Mijn probleem is dat ik van een sito plus naar een yasuni r ben gegaan en ik krijg mijn carburateur niet normaal afgesteld het ene moment lijkt die te veel bezine te geven en 5 seconden later lijk die weer te weinig krijgen

Ik heb al van alles gecheckt
Me bougie
Spruitstuk
Geen valse lucht
Membraan

Mijn setup is als volg
Aluminium top performance
Dellorto 20,5
Yasuni r

Kan iemand mij helpen met dit probleem

Advertisement - register to remove this

allereerst ... KM stand!

daarnaast stel je dat er geen valse lucht is...maar daar denk ik toch anders over!
check je vacuumslangetjes maar eens. buigen,trekken zuigen en blazen ;-)

allereerst ... KM stand!

daarnaast stel je dat er geen valse lucht is...maar daar denk ik toch anders over!
check je vacuumslangetjes maar eens. buigen,trekken zuigen en blazen ;-)
Hij is nog geen 2500 km geleden gereviseerd en ik heb geen vacuum ik heb een bezine kraantje waar geen vacuum op zit, maar het is ook als ik de choke er op zet dan verzuip die hem helemaal dus ik rij nu zonder choke

meer info beste man! of ander letter.. mensen weten hier heel veel.. als er maar info is!
Okee ik heb mijn zip 70cc
2500 km geleden helemaal gereviseerd met nieuwe krukas lagers en keerringen
De setup is aluminium top performance 70cc
En een yasuni r
Ik had eerst een 17.5mm carburateur erop en dat reed prima tot dat ik het hard geluid van de yasuni zat was en een sito plus kocht dat bleek tog niks te zijn dus ik kocht opnieuw een yasuni r en sindsdien is het probleem dat het ene moment lijkt dat die verzuipt en andere moment dat die te weinig bezine krijg nu dacht ik dat het aan die 17,5 mm carburateur lag en heb ik een 20.5mm carburateur gekocht van een vriend en is het probleem nog niet verholpen ik heb van alles geprobeerd van sproeir 78 tot en met 110 met en zonder luchtfilter met en zonder choke erop maar met choke blijf die verzuipen en wil die al helemaal niet rijden maar hij blijf het probleem houden ik heb gecheckt of die goed vonkt en dat doet die ik heb gekeken of die valse lucht trek en dat doet die niet dus ik snap niet wat nou het probleem is

Die Carburateur ... is dat een MERK Carburateur ? of een... Dellorto Look a Like ... Imitatie Rommel .
Imitatie spul mag je in de prullenbak gooien ... krijg je zeer lastig of niet afgesteld.

Back