Zip 70cc met 17.5mm carb

xM046

New Member
Ik heb een zip 70cc met een 17.5mm carb en een ESM uitlaat met polini vario en polini koppeling maar de scooter rijd maar 70 kmph.

iemand die me kan helpen waarom die maar 70 rijd?
 
Advertisement - register to remove this

Heb je het afgesteld?
En wat meer details zou fijn zijn. Heb je dit bijvoorbeeld zelf gemonteerd? Reed het eerst harder zitten er nieiwe onderdelen. Is het een snorfiets misschien met snor vertanding
 
Heb je het afgesteld?
En wat meer details zou fijn zijn. Heb je dit bijvoorbeeld zelf gemonteerd? Reed het eerst harder zitten er nieiwe onderdelen. Is het een snorfiets misschien met snor vertanding
ja is afgesteld alles is door een zaak gedaan heb hem zo gekocht zoals die nu is en het is een brom
 
Ook nooit harder gereden? Dan zal je waarschijnlijk een setje snor vertanding erin hebben zitten. Of een begrenzer in je uitlaat nog ergens
 
Ook nooit harder gereden? Dan zal je waarschijnlijk een setje snor vertanding erin hebben zitten. Of een begrenzer in je uitlaat nog ergens
heeft nooit harder gereden nee. zit geen begrenzer in uitlaat heb ik al gekeken vorige eigenaar had gezegd tot ie met een terugloop 95 reed
 
En wat wil je nu precies weten dan? Want zal waarschijnlijk de uitlaat wel zijn dat ie niet harder rijd. Beetje logica lijkt me dat
 
Back
Top