Zip 70cc carburateur

Matskin

New Member
Hallo allemaal,

Ik heb momenteel een een 70cc zip 2t met een top van ogv 90. Enig idee hoe ik die omhoog krijg?
Ik dacht zelf aan een 19mm of 21mm carb. Of een andere krukas. Of heel misschien een Yasuni R maar weet niet echt of dat zal helpen dus ik zie wel wat jullie zeggen.

Setup:
Malossi Vario
Polini koppeling
Dr70
17.5 carb
Standaard krukas
Sito plus
 
Advertisement - register to remove this

Probeer een yasuni R, power filter en een 21mm carb komje al een stuk verder
En je kan je cilinder nog altijd tunen

Zijn niet echt plekken waar ik cilinder kan tunen in Limburg, en ik zal een kijken na 21mm carb maar weet niet of ik dat wil, wil miss voor 19 gaan zodat ik geen powerfilter hoef. Politie magneet hier in deze stad.
 
Zijn niet echt plekken waar ik cilinder kan tunen in Limburg, en ik zal een kijken na 21mm carb maar weet niet of ik dat wil, wil miss voor 19 gaan zodat ik geen powerfilter hoef. Politie magneet hier in deze stad.
En of je een cilinder kan laten tunen, op meerdere plekken zelfs. Bijv epc in sittard
Post automatically merged:

Zijn niet echt plekken waar ik cilinder kan tunen in Limburg, en ik zal een kijken na 21mm carb maar weet niet of ik dat wil, wil miss voor 19 gaan zodat ik geen powerfilter hoef. Politie magneet hier in deze stad.
Maar om t maar nog een keer te herhalen : EEN CARB DOET NIKS AAN JE TOP.
En je cilinder tunen ook niet, en een powerfilter op een dr70 is al helemaal niet nodig.
Echte tuners hierzo..
 
En of je een cilinder kan laten tunen, op meerdere plekken zelfs. Bijv epc in sittard
Post automatically merged:


Maar om t maar nog een keer te herhalen : EEN CARB DOET NIKS AAN JE TOP.
En je cilinder tunen ook niet, en een powerfilter op een dr70 is al helemaal niet nodig.
Echte tuners hierzo..
een carb niks aan je top doet? is niet helemaal waar. een andere carb kan wel degelijk je top veranderen of hoever die op top doortrekt.
MAAR: op deze setup is het overstappen naar een 19 of een 21 het niet echt waardt en zal waarschijnlojk geen tot amper winst behalen.

Als je verschil wilt hebben zou ik de uitlaat veranderen.

overigens heb je het over dat een schuimfilter politie magneet is.. nou zon yasuni r.. das pas echt een echte politie magneet, zowel kwa uiterlijk als geluid
 
En of je een cilinder kan laten tunen, op meerdere plekken zelfs. Bijv epc in sittard
Post automatically merged:


Maar om t maar nog een keer te herhalen : EEN CARB DOET NIKS AAN JE TOP.
En je cilinder tunen ook niet, en een powerfilter op een dr70 is al helemaal niet nodig.
Echte tuners hierzo..

Bij EPC in Sittard kan tunen dus niet. Werd mij ook verteld en ik had daar laatst voor gebeld, mevrouw aan de telefoon ging even navragen en vertelde mij dat het niet kon.

Is het dan handig om een 19mm of 21mm te halen? Als het verschil toch niet groot is. En wil denk ik geen yasuni IVM politie hier.
 
Bij EPC in Sittard kan tunen dus niet. Werd mij ook verteld en ik had daar laatst voor gebeld, mevrouw aan de telefoon ging even navragen en vertelde mij dat het niet kon.

Is het dan handig om een 19mm of 21mm te halen? Als het verschil toch niet groot is. En wil denk ik geen yasuni IVM politie hier.
Nee.
Post automatically merged:

een carb niks aan je top doet? is niet helemaal waar. een andere carb kan wel degelijk je top veranderen of hoever die op top doortrekt.
MAAR: op deze setup is het overstappen naar een 19 of een 21 het niet echt waardt en zal waarschijnlojk geen tot amper winst behalen.

Als je verschil wilt hebben zou ik de uitlaat veranderen.

overigens heb je het over dat een schuimfilter politie magneet is.. nou zon yasuni r.. das pas echt een echte politie magneet, zowel kwa uiterlijk als geluid
In dit geval gaat een 19 of 21 je alleen trek geven en geen top, maja deze jongen blijft toch doorgaan over vanalles veranderen wat geen nut heeft ondanks dat mensen hem meerdere keren vertellen dat alleen een yasuni r iets gaan doen.
 
Back
Top