Libbeke

New Member
Ik heb een zip 70cc en ik wil hem graag wat harder laten trekken momenteel is mijn setup
Malossi sport 70cc
21mm polini cp
Yasuni c10
Malossi vario
6,1g rollen
Groene drukveer
Trekveertjes weet ik niet zo

Wat zou ik het best kunnen veranderen ?
Post automatically merged:

Ik heb een zip 70cc en ik wil hem graag wat harder laten trekken momenteel is mijn setup
Malossi sport 70cc
21mm polini cp
Yasuni c10
Malossi vario
6,1g rollen
Groene drukveer
Trekveertjes weet ik niet zo

Wat zou ik het best kunnen veranderen ?
En er zit ook nog een malossi mhr vertanding in
 
Advertisement - register to remove this

Als ie zo goed rijd zou ik niet te veel veranderen. Als het sneller moet kan dat altijd natuurlijk maar dan is momenteel je cilinder hetgene wat de boel beetje terug houd. Maar dan word het meteen een vrij prijzige upgrade waar je waarschijnlijk beter een andere krukas kan monteren.

Alternatief zou kunnen zijn een binnenrotor maar daar moet je ook geen wereldwonderen van verschil van verwachten hoor
 
Als ie zo goed rijd zou ik niet te veel veranderen. Als het sneller moet kan dat altijd natuurlijk maar dan is momenteel je cilinder hetgene wat de boel beetje terug houd. Maar dan word het meteen een vrij prijzige upgrade waar je waarschijnlijk beter een andere krukas kan monteren.

Alternatief zou kunnen zijn een binnenrotor maar daar moet je ook geen wereldwonderen van verschil van verwachten hoor
Zou het beter zin om een 19mm te monteren en wat lichtere rolletjes zodat hij wat harder trekt?
 
Ik heb een zip 70cc en ik wil hem graag wat harder laten trekken momenteel is mijn setup
Malossi sport 70cc
21mm polini cp
Yasuni c10
Malossi vario
6,1g rollen
Groene drukveer
Trekveertjes weet ik niet zo

Wat zou ik het best kunnen veranderen ?
Post automatically merged:


En er zit ook nog een malossi mhr vertanding in
rollen lijken een beetje zwaar voor een terugloop. trekt ie wel goed of heeft ie een dip?
 
Back
Top