Zip 70cc 2t

Zipje078

New Member
Ik wil een 70cc onder mijn zip 2t uit 2015 ik zat te denken aan een 70cc malossi en een yassuni r alleen weet ik niet wat ik nodig heb qua cab trekveren drukveer koppeling etc
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

als er ergens veel afstellingen voor op fora zijn te vinden is het wel voor een zip. Dus succes met zoeken.
En elke scooter is anders, dus je moet zelf ook nog wat moeite, tijd en geld steken in het fine tunen van je setup, al helemaal als je zo snel wilt gaan
 
Ik wil een 70cc onder mijn zip 2t uit 2015 ik zat te denken aan een 70cc malossi en een yassuni r alleen weet ik niet wat ik nodig heb qua cab trekveren drukveer koppeling etc
zou lekker dr70 doen sproeier 76 en rollers 6,1gram malossi dat is mijne met 17,5mm carb dollerto en yasuni r.

Ding is echt een beest met deze setup
 
Ik ga 92 gps met Leovince sp3 zip 2000 AC Brom (ook gewoon bromvertanding dus) sproeier 78 17,5mm carb orgineel dollerto mkx 6,8 gram rollen malossi multivar met de wittedrukveer en paarse thunder trekveertjes. en verder volledig ontgrensd
92 gps is toch geen beest man dat is een ontgrensde snorscooter...

Maargoed wat voor malossi wil.je er onder? Want zoek eens malossi cilinder op voor de grap. Genoeg keus en als ik er 1 uit moet kiezen voor je zal het duurste zijn en dat zal niet de bedoeling zijn gok ik. Dus waar wil je het voor gebruiken?
Als je er elke dag mee naar school wil kun je de alumimium 70cc en hoger al afvinken als ongeschikt. Dan zou ik lekker een gietijzeren 70cc pakken wat goed kan met een Yasuni R. Verder ff je fantasie erop los laten en rekening houden dat je meestal de helft van je berekening er naast zit qua kosten. Dus kom je ergens op de 700 euro uit zal het gauw rond de 1500 zitten wat het uiteindelijk gaat kosten.
 
krijg dat ding niet sneller hoe graag ik ook wil
92 gps is toch geen beest man dat is een ontgrensde snorscooter...

Maargoed wat voor malossi wil.je er onder? Want zoek eens malossi cilinder op voor de grap. Genoeg keus en als ik er 1 uit moet kiezen voor je zal het duurste zijn en dat zal niet de bedoeling zijn gok ik. Dus waar wil je het voor gebruiken?
Als je er elke dag mee naar school wil kun je de alumimium 70cc en hoger al afvinken als ongeschikt. Dan zou ik lekker een gietijzeren 70cc pakken wat goed kan met een Yasuni R. Verder ff je fantasie erop los laten en rekening houden dat je meestal de helft van je berekening er naast zit qua kosten. Dus kom je ergens op de 700 euro uit zal het gauw rond de 1500 zitten wat het uiteindelijk gaat kosten.
 
Back
Top