Zip 70cc 2t geen benzine en start niet

Ik heb een zip 70cc 2t
Ik had week geleden een vastloper.... nu heb ik een stage 6 cilinder 70cc erop terug gezet en nu start die niet meer......
Hij vonkt wel maar ik heb deo en benzine in het gaatje van de bougie gedaan maar hij wil zelfs daar geen knalletje niks mee doen....
Kan iemand mij helpen..... als ik mijn hand op het spruitstuk houd dan zuigt hij heel zacht maat wel genoeg om mn hand ligt vacuum te zuigen.. dus mischien te weinig lucht dat die geen benzine zuigt of teveel???
Maar iemand die kan helpen
 
Advertisement - register to remove this

Benzinekraan al bekeken? Komt er benzine in de carbu? Spuit eens wat remreiniger rechtsreeks in de carburateur. Er is een vonk, dan zou hij moeten aanslaan.

Wat was de reden van vastlopen. Heeft dit intern wellicht meer schade veroorzaakt.?
 
Hoe wil je remreiniger toevoeren met bougie erin
Post automatically merged:

En hij heeft gwn goeie compressie
Post automatically merged:

En hij heeft gwn goeie compressie
Post automatically merged:

En had nieuwe verse mebraam erin gedaan... en oude is ook nog goed
Post automatically merged:

En de cilinder draait gwn rond en zit op de goeie manier erop... pijltje naar beneden
 
Hoe wil je remreiniger toevoeren met bougie erin
dat wil je helemaal niet, er staat (twee keer) "Starten met remmenreiniger doe je met het in te spuiten in je carb , tijdens het starten.* Tegen de tijd dat je de bougie er weer in hebt , is het alweer gedeeltelijk** vervlogen" (als je al iets door je bougiegat naar binnen gooit, doe dan benzine (gemixt met olie, in jouw geval)
*dus alleen even je luchtfilter eraf.
** Volgens mij "geheel" als je zuiger niet zó staat dat alle poorten dicht zitten.
 
Last edited:
Back
Top