Zip 70 cc start niet meer

Zips_70cc

New Member
Ik heb dus laatst een volledige zip sp (watergekoeld) gekocht en daar een 70 cc op gegooid. Nu had ik hem in elkaar gezet alles goed gegaan kwam goed aan. Na een tijd een testrit gedaan maar viel tijdens rijden opeens uit. IK dacht warmloper maar niks met bougie zuigerveren of cilinder aan de hand. Alles nagelopen en tot de conclusie gekomen hij zuigt niet aan. Dat weer werkend gemaakt en toen kwam ik erachter dat me bougie gewoon kurkdroog blijft, dus wil niet ontvlammen. Nu ben ik redelijk radeloos, ik heb membraan nagecheckt daar was alles goed, keringen lijken goed te zijn. Nu komt er een deze dagen een nieuw performance membraan, dus misschien wil die dan aankomen. Als iemand nog ideetjes heeft laat het me even weten. Alles is bijna nieuw!! Setup:

Athena racing cilinder
Athena racing uitlaat
Athena racing krukjas
Polini vario
Malossi Delta clutch
Polini cp carburateur 23 mm (Komt binnenkort een 21 op)
Sproeier 105 momenteel tijden rijden zat 100
Polini spruitstuk
Std membraan met Athena membraamplaatjes

Net voor het rijden kwam de scooter niet vooruit toen kabel van ontsteking naar cdi ontkoppelt en opnieuw erin gedaan. Ging toen wel normaal vond tijdens rijden wel dat hij niet helemaal perfect liep met ontsteking leek het. Voor verdere info stuur even een berichtje. En voordat de vragen komen nee dit is niet mijn eerste blok wat ik opbouw
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top