Zip 50cc opvoeren

Status
Not open for further replies.

a.avc6262

New Member
Heb een volledig standaard zip. Deze was opgevoerd maar nadat ik wers gepakt door politie moest ik m afvoere en de garage waar ik m bracht heeft alle opgevoerde onderdelen naar de politie gestuurd. Ik ben van plan binne 2 maanden deze te verkopen. Maar ik wil m nog een beetje opvoeren +-75. Is op dit moment volledig standaard met een 50cc dmp cilinder op dit moment gaat ie maar 25
 
Advertisement - register to remove this

Heb een volledig standaard zip. Deze was opgevoerd maar nadat ik wers gepakt door politie moest ik m afvoere en de garage waar ik m bracht heeft alle opgevoerde onderdelen naar de politie gestuurd. Ik ben van plan binne 2 maanden deze te verkopen. Maar ik wil m nog een beetje opvoeren +-75. Is op dit moment volledig standaard met een 50cc dmp cilinder op dit moment gaat ie maar 25
wat meer info zou op zijn plek zijn. Snor scooters worden niet opgevoerd op dit forum.
 
Heb een volledig standaard zip. Deze was opgevoerd maar nadat ik wers gepakt door politie moest ik m afvoere en de garage waar ik m bracht heeft alle opgevoerde onderdelen naar de politie gestuurd. Ik ben van plan binne 2 maanden deze te verkopen. Maar ik wil m nog een beetje opvoeren +-75. Is op dit moment volledig standaard met een 50cc dmp cilinder op dit moment gaat ie maar 25
Hoezo jou onderdelen naar politie gestuurd
 
Deze was opgevoerd maar nadat ik wers gepakt door politie moest ik m afvoere en de garage waar ik m bracht heeft alle opgevoerde onderdelen naar de politie gestuurd. Ik ben van plan binne 2 maanden deze te verkopen. Maar ik wil m nog een beetje opvoeren +-75. Is op dit moment volledig standaard met een 50cc dmp cilinder op dit moment gaat ie maar 25


Blijkbaar heb je er nog steeds niks van geleerd. :screamcat: :screamcat: :weary:
 
Waarom is het zo lastig om zonder oordeel te reageren? Report het topic maar ga svp niet zo moraliserend te werk. Dit forum is om informatie te delen, vooral het opvoeren en tunen van scooters.

Dat de topic starter met een beroerde vraagstelling een topic start, dat is de reden dat het dicht gaat. Graag meer informatie en wat beter je best doen om duidelijk uit leggen wat je zelf al hebt geprobeerd.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top