Fen2471727
Member
Ik heb onlangs een zip h2o gebouwd maar hij koelt niet goed. Het is een originele cilinder. Allereerst heb ik m natuurlijk ontlucht maar er lekt kvs uit mijn koelvloeistof tank dopje dus via daar kan er weer lucht in het koelsysteem komen. Misschien goed om te zeggen dat ik ook een Dmp radiateur heb… aangezien origineel Sp niet meer te verkrijgen is en ik geen zin had in het gezeik om een earox radiateur passend te maken. Zou die dop veel uitmaken? Dat ga ik sws fiksen maar raden jullie mij dan toch aan om een earox radiateur aan te schaffen?
Mvg
Edit: ik heb een elektrische waterpomp en misschien handig om te vermelden, hij word als ik even blaas snel al 80-90 graden op de kosso meter. Daarnaast tank ik ook e10 ipv e5. Zou dit misschien ook de temperatuur kunnen beïnvloeden? Ik ga als de tank leeg is e5 beginnen te tanken want zag wel dat dit slechter is voor de motor
Mvg
Edit: ik heb een elektrische waterpomp en misschien handig om te vermelden, hij word als ik even blaas snel al 80-90 graden op de kosso meter. Daarnaast tank ik ook e10 ipv e5. Zou dit misschien ook de temperatuur kunnen beïnvloeden? Ik ga als de tank leeg is e5 beginnen te tanken want zag wel dat dit slechter is voor de motor
Last edited: