Zip 50cc 4t houd in bij 30km

ZipScooterrijder

New Member
Mijn zip houd in bij 30km dan gaat hij terug naar 10km en dat doet ie 2 a 3 keer en dan komt ie pas langzaam opgang en hij schokt en trilt soms bij vol gas. En het oprtekken naar top gaat de ene keer snel en anderen keer weer veel trager

Wat ik heb vervagen om dit te optelossen
Koppeling
Bougie
Cabrateur opnieuw afgesteld
En een nieuw spruitstuk plus pakking

Niks heeft tot nu toe geholpen
Ik ben benieuwd wat dit zou kunenn zijn
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk zelf dat je gasnaald niet goed afgesteld het is je cab miss op nieuwe weer uit elkaar en op nieuwe in elkaar zetten
Hij is laast ook al een keet afgesteld door een bedrijf maar dat hielp ook niks
Post automatically merged:

Rolletjes in je vario niet versleten?
Heb die een half jaar vervagen door mallosie 5.7 gram rolletjes nooit problemen meegehad. Maar zouden die nu allweer versleten kunnen zijn
Post automatically merged:

Sinds wanneer doet dit probleem zich voor?

Heb je recent iets gedaan of laten doen?
Hij heeft een tijd stilgestaan kreeg hem toen niet aan de praat zelf dus weg gebracht en toen liep die beter dan ooit tot dat de rechter slang van de Cabrateur er een beetje af was gegaan. Zelf er weer opgezet. Mijn cabrateur is ook nog 2x opnieuw afgesteld door een verschillende bedrijven. Maar nu blijft ie slecht lopen
 
Last edited:
Hij is laast ook al een keet afgesteld door een bedrijf maar dat hielp ook niks
Post automatically merged:

Fijn bedrijf waar je bent geweest dan, hier ben je ook gewoon mee akkoord gegaan?

Heb die een half jaar vervagen door mallosie 5.7 gram rolletjes nooit problemen meegehad. Maar zouden die nu allweer versleten kunnen zijn
Post automatically merged:
Ligt eraan hoeveel je rijd natuurlijk

Rechterslang van de carburateur is een vrij ruim begrip. Enig idee wat voor slang het was?

En waarom ga je nu tot 3x toe akkoord met slecht of niet uitgevoerde reparaties als ik vragen mag? Tenminste dat maak ik uit je verhaal op. Als het niet goed is en je wel moet betalen gewoon je bek opentrekken. Iedereen werkt hard voor zn centen en als je er niks van zegt word je er niet beter van
 
Fijn bedrijf waar je bent geweest dan, hier ben je ook gewoon mee akkoord gegaan?


Ligt eraan hoeveel je rijd natuurlijk

Rechterslang van de carburateur is een vrij ruim begrip. Enig idee wat voor slang het was?

En waarom ga je nu tot 3x toe akkoord met slecht of niet uitgevoerde reparaties als ik vragen mag? Tenminste dat maak ik uit je verhaal op. Als het niet goed is en je wel moet betalen gewoon je bek opentrekken. Iedereen werkt hard voor zn centen en als je er niks van zegt word je er niet beter van
Ja het was mijn lucht filter slang. En ben als naar 3 verschillende bedrijven geweest maar het elke keer zeggen ze dat ze niks kunenn vinden dus ja dan stellen ze effe alles weer af en dan vinden ze het wel goed.en in kan het pas de volgende dag testen want het is vooral als je hem de eerste keer start op een dag zegmaar
 
Back
Top